|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#11 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Industrioppvaskmaskin?Jeg har brukt en slik en på jobb tidligere, men det er lenge siden. Husker jeg elsket at det gikk så raskt.
Jeg trodde først at dette betydde at maskinen ikke varmer opp vann i det hele tatt, men siden det er forskjellig temperatur på vasking (55 grader) vs skylling (85 grader), så varmer nok maskinen opp noe. Hvordan dette fungerer, ville jeg sjekket.
Hvor ofte betyr dette at man må avkalke? Og hvor vanskelig er dette? (Vanligvis er vel ikke norsk vann plaget av mye kalk, men jeg har likevel måttet avkalke kaffemaskiner gjentatte ganger, så ...)
Er det kun en ekstra kostnad for å få montert på en schuko-kontakt, eller innebærer det andre grep?
Usikker på hva "enkel vegger" betyr, men uten avløpspumpe? Hva innebærer det, egentlig?
|
|