|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for enHar ikke Fattig student mange tips til middag for en? Jeg tror hun er flink til å lage menyer som bruker opp alt, så man slipper ende opp med mange halvbrukte ingredienser. Jeg tipper den er fin selv om man hverken er student eller fattig.
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Middag for enEnestående Mat er perfekt for deg.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Middag for enJeg lager ofte en kålsalat (gjerne av rødkål), altså snittet rødkål blandet med for eksempel sennepsvinaigrette. Tilsetter det jeg måtte ha av andre grønnsaker, frukt eller bær. Så elsker jeg torsk og steker meg en torskefilet. Har singelfrosne liggende i frysen. Ingen andre her elsker torsk, så jeg benytter anledningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Middag for en
Tenkte at jeg skulle foreslå den samme. Datteren min bruker stort sett denne, den inneholder ukesmenyer (4 dager) med fokus på minst mulig matsvinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Middag for en
Jeg har boka, og den er fin den, men bruker jeg den?
![]() |
|
|