Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Middag for en

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-23, 19:28   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Middag for en

Har ikke Fattig student mange tips til middag for en? Jeg tror hun er flink til å lage menyer som bruker opp alt, så man slipper ende opp med mange halvbrukte ingredienser. Jeg tipper den er fin selv om man hverken er student eller fattig.

Gammel 11-10-23, 19:32   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Enestående Mat er perfekt for deg.

Gammel 11-10-23, 19:40   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager ofte en kålsalat (gjerne av rødkål), altså snittet rødkål blandet med for eksempel sennepsvinaigrette. Tilsetter det jeg måtte ha av andre grønnsaker, frukt eller bær. Så elsker jeg torsk og steker meg en torskefilet. Har singelfrosne liggende i frysen. Ingen andre her elsker torsk, så jeg benytter anledningen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-23, 19:59   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Har ikke Fattig student mange tips til middag for en? Jeg tror hun er flink til å lage menyer som bruker opp alt, så man slipper ende opp med mange halvbrukte ingredienser. Jeg tipper den er fin selv om man hverken er student eller fattig.

Tenkte at jeg skulle foreslå den samme. Datteren min bruker stort sett denne, den inneholder ukesmenyer (4 dager) med fokus på minst mulig matsvinn.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-23, 20:04   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har boka, og den er fin den, men bruker jeg den?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.