|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Trampoline - underlagTa bilder. Både av plassering og manglende sikring. Så har du bevis hvis det skulle bli en forsikringssak. Send melding til styret/borettslaget og gjør de oppmerksomme på det mulige framtidige problemet. Det er uansett ditt ansvar å ikke rygge på noe, så du må sjekke bak før du rygger uansett. Eller bedre: rygg inn når du parkerer.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - underlagJeg har ikke noen forslag, men jfr. tidligere tråd så har du fått parkeringsplassen din tilbake?
![]() |
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Trampoline - underlag
![]() |
#24 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Trampoline - underlagTrampolinen står for øvrig veldig støtt på asfalten, men jeg har noen ordentlig tunge granittstein på "føttene", så den rikker seg ikke verken av vill hopping eller vestlandsvær.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Trampoline - underlagTråden minner meg i alle fall om at det er på tide å demontere vår for sesongen. vi tar ned sikkerhetsnettet og hoppeduken på vinteren
![]() |
#26 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Trampoline - underlagGodt poeng, Malama. Jeg hadde egentlig håpet å få solgt trampolinen i stedet for å demontere selv, men har ikke fått lagt den ut ennå.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Trampoline - underlagVi lar rammeverket stå igjen over vinteren så det er ikke så mye jobb. Det er alle de fjærene da. Hyggeligstbå gjøre når det ikke regner og blåser. Skjer likevel årbetterbpr at vi gjør det litt for sent. Spørs om det blir sånn i år også.
![]() |
#28 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trampoline - underlagTrulte: Står det noe i vedtektene?
![]() |
#29 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Trampoline - underlagNei, jeg har ringt advokat og det er helt klart utenfor regelverket i borettslag. Men jeg har ikke overtatt bolig enda, så jeg får vente litt. Eier av min kommende leilighet orker knapt å krangle med ham. Styreformann gjør sitt for å være kjip tilbake og finner på masse tull. Men jeg kommer til å ta det om det blir langvarig. Klage med argumenter er ferdigskrevet og klart til sending.
![]() |
|
|