Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang vunnet noe?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-07, 18:18   #41
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang vunnet noe?

Jeg vant Eminems "Curtain Call", Cardigans nyeste og en NRK-sekk for en tekstmelding jeg sendte inn til Kompani Knudsen på PeTre i fjor.

Lytterspørsmålet var: "Hva trenger du en pause fra?" og jeg svarte at jeg trengte enj pause fra uflaksen min, hvorpå jeg fortalte historien om en mannevond fortauskant på bluesfestival, tidenes blåveis, en dør som gikk i lås med meg på trappen og ungen på innsiden og påfølgende kutt i hånda da jeg prøvde å bryte meg inn.
Alt hendte i løpet av tre dager.

De syntes visst synd på meg.

Gammel 18-08-07, 18:30   #42
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Har aldri vunnet noe. Kan hende at jeg har vunnet noe på tombola, men da er det noe så kjedelig at jeg ikke huskerhva det var. Er ikke den som tar mest lodd heller. Ungene har vunnet noen små ting. Blir jo de som tar lodd nå.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 18:53   #43
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vunnet masse store og små nipserier på tombola, generellt loddsalg, tivoli osv. i barndommen.

I det siste er det vel:
En vibrerende vippestol
Gavekort på Intersport - 200 kr
Små premier på lotto

Ikke stort med andre ord.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 19:24   #44
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vant faktisk nettopp en tur til Nice som vi ikke kan dra på uansett på grunn av barna, så billettene ligger nå der.

Også vant jeg en novellekonkurranse da jeg var 16.

Ellers masse småpremier i lotto, på tivoli og lodd, ikke så store ting eller beløp at jeg går rundt og husker det.

Gammel 18-08-07, 19:39   #45
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

En vibrerende vippestol

Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 23:21   #46
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg vant et Hotellopphold i Thon kjeden i fjor.

Gammel 19-08-07, 23:04   #47
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

For noen år siden kunne jeg velge meg fiskeutstyr............ for 2000,- på et nettsted. Jeg hadde skrevet min fiskehistorei og det ble månedens historie.

Ellers har jeg vunnet 4400,- på lotto, i tillegg sil småpremier.

Når jeg gikk siste året p virdregående vant jeg en Roger Rabit bamse som var nesten 1,5 meter høy.
Det skjedde i storefri (hadde vært nede i Ski sentrum) og det var litt pinlig å komme tilbake på skolen med den.
Ble intervjuet av av skoleavisen og kom på trykk i den med bilde....

Ellers har det bare blitt noen småpremier histen og pisten, vinerlyken min var på topp som liten og har dalt kraftig med årene.

Gammel 19-08-07, 23:11   #48
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vant utallige kinobilletter, lp-singler, t-skjorter osv. i pop-quiz konkurranse i den lokale radiostasjonen da jeg bodde hjemme. Det var de tider jeg hørte MASSE på radio og kunne masse om datidens musikk. Ellers har jeg bare vunnet smågevinster i lotteri.

Ellers så FANT jeg et skarpelodd en gang som det var 500,- i gevinst på. Noen hadde skrapet det men ikke sjekket det godt nok og så kastet det fra seg (lå på bakken). Nysgjerrig som jeg var på den tiden måtte jeg se på det og jammen så jeg 3x500,- på det. Gjett hvem somv ar glad da.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 18:41   #49
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg vant 7500 kr i lotto for noen år tilbake.Og noen uker etter vant mannen og 7500 kr .
Ellers er det dårlig med vinnerlykker på meg.

Gammel 20-08-07, 20:04   #50
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vant Dagbladets konkuranse ifjor. En døgn på Cruise skipet "Freedom of The Seas.

Var sammen med fotografen og journalisten under middagen og den lukkede V.I.P coctail festen før middagen.
Fikk hilse på ungenes barnetv helter Asgeir og Jonna, det ble tatt bilder av oss med dem og vi fikk private hilsner med bilde til hver av ungene våre.
Gjett om det var stas.

Pluss en haug med kjente modeller og andre svenske og norske kjendiser jeg vet hvem er og ikke ante hvem var.
Journalisten ville at vi skulle hilse på Idol dommerne siden de var venner av journalisten, men det ville vi ikke. (klarer ikke Tor Milde hehe)
Sven Nordin var gangske morsom i virkligheten og..

Fikk en flott utvendig lugar, all mat, cafe mat, drikke inkl. alkohol, show gallamiddag etc var inkl i premien. (alle gjester ombord var det gratis mat og drikke for)
Hilste på Kjell Inge Røkke---- isj...

Bakdelen var at vi måtte stille opp på et intervju og bli tatt bilder av som ble lagt ut på Nettutgaven.

Ankomsten og turen med den båten var jo mediedekket til fingerspissene og kameraer var i alle kriker og kroker. Stor skjerm på kaia i Oslo-
Tror jeg klarte å snike meg unna de fleste kameraene, hater å bli filmet og tatt bildet av.
Mange lange blikk etter oss der vi kom ut av båten morgenen etter ja.

Flott båt i hvertfall, vi rakk ikke å se hele båten, den var altfor stor-

Vunnet 14 dager ferie, hvor 7 dager var i Miami ved et resort og 7 dager på cruise skip, men vi måtte betale flybilletter ned dit selv og da sa jeg fra meg premien. Det hadde vi ikke råd til.

Vunnet 1000 kroner på en banditt i Las Vegas. La på en liten mynt.

Vunnet noen gavekort, hårprodukter her og der og masse små nips på basarer og tivolier.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 20:27   #51
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vunnet på basarer og i lotterier. Kaker og småting.
En gang vant jeg kinobilletter i en konkurranse i VG.
En annen gang vant jeg visst billetter til et Nobel-foredrag, eller noe slikt, men det fant jeg ikke ut av før flere måneder etter at foredraget hadde vært.
Mannen (og jeg) vant 8000 kroner i lotto. Men de pengene så jeg ganske lite til.
Og så hender det jeg vinner i vinlotteriet på jobb.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:15   #52
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Utrolig hva de finner på å lage vet du

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:22   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja:

*Vant en signert bok av Siri Krogh i en konkurranse på BiM for noen år siden (Barn i magen fra A til Å)
*Vant en stor bamse i en tegnekonkurranse i Kongeparken
*Masse småbeløp på skrapelodd
*En fruktkurv i et lotteri for mange år siden
*Kinobilletter i en service-konkurranse på jobben

Ikke det helt store, men jeg var veldig fornøyd med å vinne den boken.

Gammel 28-08-07, 19:42   #54
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

250 kr på bingo - kjøpte en slik snakkende pappegøye

Et gavekort på noen hundrelapper i en nettbutikk.

Eh ja. Det var vel det.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 21:43   #55
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åja, så har jeg vunnet tur til Venezia, drar 2 november.. 4 netter.
Men hvem har ikke vunnet slike turer.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 21:49   #56
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vant en bil i en slagordkonkurranse en gang .

Gammel 28-08-07, 21:57   #57
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk premie for beste artikkel i et fagtidsskrift - en kasse vin.

Gammel 28-08-07, 21:58   #58
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lite vinnerlykke på meg opp gjennom årene:

• Diverse små pengepremier (opptil 500,-) på flaxlodd
  • Stokke care stellebord gjennom "svar&vinn" i bladet Gravid (det var som å vinne i lotto det )
  • Småpremier på lodd og basarer
  • 6 måneders abbonnement på et interiørblad

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:03   #59
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vant 10.000 i Pengelotteriet for en mannsalder siden.
En del ganger har jeg vunnet pangepremier på kryssord,
og noen små lottogevinster.

Gammel 29-08-07, 10:30   #60
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Åja, så har jeg vunnet tur til Venezia, drar 2 november.. 4 netter.
Men hvem har ikke vunnet slike turer.

Eh, ikke jeg.

Det meste jeg har vunnet noen gang, er 200 kr. i lotto.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.