Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«B.ms.g.tt» på tv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-23, 15:22   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Jeg leste en artikkel om det, og det er vel slik at han meldte flytting ut av landet uten å mene det. Han forsto ikke hva han signerte på. Og nå kommer han seg ikke hjem igjen. Men jeg skjønner ikke helt sammenhengen selv, må jeg innrømme.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-23, 15:32   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Har sett. Tore tenkte også norsk ufør mann, ung asiatisk dame og ett barn ønsker kun å bli forsørget. Tore og NRK har tatt seg tid til å vurdere saken.

Så langt har jeg sett at familien bodde i Trysil, ferierte på Filippinene, ferien ble lengre. Han skulle melde NAV utvidelse av ferie, men meldte utflytting etter råd fra NAV fordi han ikke forsto bedre. Trygd er og blir redusert, familien klarer ikke samle penger til hjemreise. De bor i en kriminell slum med norsk 15 årig sønn. Som de ikke har penger til å la gå på skole. Deres ord.

Han er et løvetannbarn som antagelig mangler skolegang. Han trenger hjelp til å kommunisere med NAV. De har nå en sønn som ikke har fått skolegang.

Gammel 17-11-23, 15:40   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg har ikkje sett denne, men eg har sett Gåten Agnes. Har inntrykk av at dei to seriane er like i at det vert satt fokus på svakheiter og urett i systemet og korleis dette kan råke einskilde urimeleg hardt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.