Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Sterke" og "svake" elever

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 00:08   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sterke" og "svake" elever

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men at foreldre til barn som sliter på skolen kan synes det er sårt med betegnelsen "svak" kan jeg veldig godt forstå.
Man kan bli usikker på om hele barnet blir sett.
Dette gjelder også for barn med ADHD og annen problematikk.
Blir barnet bak diagnosen eller betegnelsen "svak" sett?

Mange elevar blir nok desverre stempla som fagleg svake på grunn av slike problem som du her skisserer, og eg har tidlegare i denne debatten også poengtert kor trist det er at ein ikkje har høve til å formalisere vurderinga av andre dugleikar enn dei reint faglege. Likevel er det ikkje alltid likheitsteikn mellom diagnoser og fagleg dyktigheit.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg lurer også på hvorfor du ikke ser poenget i å forklare forskjellen på skoleflinke elever situasjon og hverdagen til faglig svake elever.
Behovene MÅ jo faktisk til en viss grad settes opp mot hverandre, for som lærer må man hele tiden ta et valg på hvem man til enhver tid skal ha fokus på å hjelpe.

Skal det være et ikke-tema?

Selv synes jeg det er høyst interessant og ikke minst relevant, både for oss som jobber som lærere og for foreldre til skolebarn.

Håper mange har lyst til å si noe om dette.

Eg har ingen intensjonar om å legge lokk på debatten. Då uttalte eg meg uklart. Poenget var enkelt og greitt at det ikkje berre er dei fagleg svake elevane som har problem, og som treng tilrettelegging og merksemd. Svært mange skuleflinke (og av dei svært mange jenter) slit med eit forventningspress og flink-pike-syndrom som kveler dei sakte men sikkert. Ikkje berre i høve skulen, men eigne krav til prestasjonar speglar ofte prestasjonskrav som kjem andre stadar ifrå. Difor meiner eg det er feil å sette sterke og svake elevar opp mot kvarandre. Skulen har som ansvar å sjå kvar enkelt elev for det han/ho er.

At vi ikkje har tid til dette er eit stort problem. Som du seier så er vi nøydde til å prioritere både tid og merksemd, og det er ei skam at vi ikkje har sjans til å hjelpe betre. Eg håper (og ønskar å tru) at alle lærarar ønskar meir tid til å sjå kvar enkelt elev - og hjelpe kvart individ til å vere det beste mennesket han/ho kan vere.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.