|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Dunskjørt, praktisk eller?Nå har jeg to kvelder fryst på meg lausunger i ridehallen, og det kommer ikke til å bli varmere på en god stund.
![]() |
![]() |
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Det varmer.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Jeg har et fra Houdinin uten dun, og det varmer også. Bruker det på fjellturer om vinteren.
![]() |
#4 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Det varmer, men spesielt flatterende er det ikke. Ikke mindre bumsete over rumpa enn boblebukse. Men det er kanskje mer praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Har fra Bergans og bruker det under boblekåper. Varmer!
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Det varmer og er godt å ha på om man er mye ute og ikke rører på seg hele tiden. Jeg kjøpte mitt når ungene var små og de lekte i snøen, gikk på skøyter osv.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Har ikke prøvd dunskjørt - ser for meg at det kan være fint når man raster på skitur |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Ville heller kjøpt en lang dunkåpe, jeg er veldig frelst etter å ha kjøpt min for noen uker siden. Min rekker meg til under knærne og jeg merker stort forskjell på lårene etter det. Men det kommer jo kaldt luft opp under, så det vil aldri varme like mye som bukse. Om jeg skulle stått stille mange timer i ridehall, ville jeg brukt bukse. Jeg bruker bukse når jeg ser på Storebrors fotballkamper.
![]() |
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Dunskjørt, praktisk eller?Eg har boblerskjørt, tok meg ikkje råd til dun. Det varmar godt.
![]() |
|
|