|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Ikke noe fysisk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?At jeg smiler og ler veldig mye, at jeg alltid er blid.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Synes det er vanskelig og svare på hva man hører oftest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg pleier å få høre at jeg er så "lett å være rundt". Visstnok på grunn av mitt vesen.
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Fysisk så får eg mest kompliment for fint hår og pent ansikt
Strong is the new skinny Sist redigert av Zip : 29-08-07 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Får ofte komplimenter for at jeg har en fin kropp, at jeg ser ut som et sukkertøy, og har en morsom personlighet. Sist redigert av Fruktflua : 30-08-07 kl 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?For tiden får jeg stadig høre at jeg ser godt ut, og at jeg er blitt så slank og fin, noe som jeg er heeeelt enig i
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Datteren min strør om seg med komplimenter for tiden, alt fra at jeg har fine pupper til at jeg er pen på håret. Veldig søtt.
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?At jeg er snill og/eller flink, tror jeg.
Ikke egentlig. (Men jeg er heller ikke så ofte i sammenhenger der det er naturlig å kommentere utseendet til hverandre, ut over komplimenter for en ny frisyre eller en fin jakke, som jeg ikke akkurat synes er "fysisk".)
![]() |
|
|