|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#661 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Som mor skal jeg snart kjøpe en sånn i eksamensgave, bare sånn for å bidra til diskusjonen, men ikke før rekvisisjonen er på plass. Orden i sysakene må det være.
![]() |
#662 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeLurer litt på hva annet det ekteparet, eller Sindre, driver å jukser med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet VIRKELIG irriterende med disse sakene, er at de tar bort fokuset på mye viktigere kritikk mot regjeringen! Så de kan jo holde på med hvadetskalvære, i alt bråket!
![]() |
#664 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Jeg begynner å mistenke at det er mye. Fra hoarder-hjemmet til innsidehandelen og studiejuks. Og hvor lett det er for de å lyve når de blir tatt. Ingenting virker ekte mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også tenkt litt i de baner, men ikke så tydelig som du skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeHuff, ta en titt på denne diskusjonen. Politikerforakten er til å ta og føle på, og det får meg til å tenke på hvordan kommentarfeltet i VG må se ut – skremmende! Hele situasjonen er bare utrolig trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe"Smykkebruken" til Finnes (kombinert med tittelbruken) viser at han prøver å skryte på seg en formell kompetanse han ikke har. Det handler om usannheter og bedrag, ikke om smykker.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 01-02-24 kl 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det at han bruker ringer tyder jo på at det er mer til enn at han uheldigvis blitt tiltalt med en tittel han ikke har og ikke rettet opp i det. Det betyr jo at han bevist sier han har en grad han ikke har, altså løgn. Det er ikke bare en sak om hva han pynter seg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er jo ikkje AI som har gravd opp Borch, då, men ein student som var nysgjerrig på kva som skulle til etter å ha blitt engasjert i selvplagiatsaken.
![]() |
![]() |
#670 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeNei, altså normalt ville jeg ikke ha brydd meg så mye om et rotete hus i hjemme hos reportasje. Men nå tenker jeg at det sier noe om manglende skamfølelse generelt.Og alt blir bagatellisert og bortforklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Jeg er overbevist om at det er mange politikere som er ryddige og samvittighetsfulle. Det må bare ryddes litt i rotet først. Makt skal ikke deles ukritisk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeIfg en kommentar i VG http://https://www.vg.no/i/WRwbMK var Finnes omtalt som siviløkonom på regjeringens egne sider da Erna var statsminister. Selv om han er privatperson blir det for dumt |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Librocubicularist
|
Rotete hus betyr manglande skamkjensle generelt!? Det er ein veldig snodig konklusjon å komme til.
![]() |
![]() |
#674 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Jada, jeg ser den altså. Jeg kjenner bare at godviljen er oppbrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
ctrl+z
|
Ja, og forhåpentligvis vil det også virke avskrekkende for fremtidige politikere med litt tvilsom moral.
![]() |
#676 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg fikk et innblikk i den ubevisste effekten av å få med slik ring for mange år siden. Mannen min er siv.ing. Da forholdet vårt var forholdsvis nytt, hadde jeg han med på et selskap. En av de eldre Frognerfruene merket ser fort ringen, og dermed ble han «godkjent» som kjæreste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Du kan få min, jeg bruker den aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
can-jur
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeNoen bør jo designe en ring for halvstuderte røvere?
![]() |
![]() |
#679 |
Dragedytteren
|
Ringen for Livets hare skole!
![]() |
#680 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg synes mannen til Erna Solberg fremstår som en fjompenisse. Og jeg kan nesten ikke se for meg alt hun må bite i seg fra alle kanter på grunn av ham. Forskjellen er, sånn jeg ser det, er å måtte stå i vanskeligheter som man selv har gjort, vs det å stå i en storm som en som du er glad i har skapt. Du skal håndtere dine EGNE følelser i TILLEGG til kritikk for å ikke ha visst, gjort nok, vært naiv og dum, ikke slått hånden av. Og så er det barn inne i bildet også, som skal ivaretas. Å ta ansvar for EGNE handlinger blir annerledes, mener jeg.
![]() |
|
|