Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-24, 09:56   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Stolene der er heller ikke verdt prisen, sammenlignet med andre kafeer som er både billigere og bedre. De befinner seg stort sett inne på senter, og har jo ikke engang skikkelig kaffe. Med de prisene er jeg redd de vil gå nedenom og hjem.

Det tviler jeg veldig sterkt på. Kaféene lever jo på at folk bruker dagen på shopping og kafé. Så lenge det er shopping, og de kan tilby et sted å sette seg ned og ta en pause, kan de ta nesten hvilke priser de vil.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 10:04   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det tviler jeg veldig sterkt på. Kaféene lever jo på at folk bruker dagen på shopping og kafé. Så lenge det er shopping, og de kan tilby et sted å sette seg ned og ta en pause, kan de ta nesten hvilke priser de vil.

Ja, men ikke så lenge det finnes bedre, konkurrerende alternativ samme sted. Tror bare det er et tidsspørsmål før de blir utkonkurrert av f.eks Espresso House (som er mer populært blant de yngre, og i tillegg har bedre kaffe), eller andre kjeder.

Gammel 12-02-24, 11:20   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, men ikke så lenge det finnes bedre, konkurrerende alternativ samme sted. Tror bare det er et tidsspørsmål før de blir utkonkurrert av f.eks Espresso House (som er mer populært blant de yngre, og i tillegg har bedre kaffe), eller andre kjeder.

Nja, det er litt ulike konsepter, tror jeg. Til dels samme segment; voksne, som ikke er sååå opptatt av smak der og da (Egonsegmentet), men Jordbærpikene har en "sunnere" profil, samt måltider tilpasset barn.

Espresso House tror jeg er på vei ut i Oslo (mulig bare ønsketenkning), men syns det virker som de er dårlig besøkt. Og at de ikke prøver særlig hardt lenger heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 11:42   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nja, det er litt ulike konsepter, tror jeg. Til dels samme segment; voksne, som ikke er sååå opptatt av smak der og da (Egonsegmentet), men Jordbærpikene har en "sunnere" profil, samt måltider tilpasset barn.

Espresso House tror jeg er på vei ut i Oslo (mulig bare ønsketenkning), men syns det virker som de er dårlig besøkt. Og at de ikke prøver særlig hardt lenger heller.

Nei, akkurat Espresso House var bare et (litt dårlig) eksempel jeg kom på i farta. Men jeg tror absolutt det er muligheter for andre kafekonsept å etablere seg og konkurrere ut Jordbærpikene, både på pris og kvalitet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.