|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?
Det tviler jeg veldig sterkt på. Kaféene lever jo på at folk bruker dagen på shopping og kafé. Så lenge det er shopping, og de kan tilby et sted å sette seg ned og ta en pause, kan de ta nesten hvilke priser de vil.
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men ikke så lenge det finnes bedre, konkurrerende alternativ samme sted. Tror bare det er et tidsspørsmål før de blir utkonkurrert av f.eks Espresso House (som er mer populært blant de yngre, og i tillegg har bedre kaffe), eller andre kjeder.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Nja, det er litt ulike konsepter, tror jeg. Til dels samme segment; voksne, som ikke er sååå opptatt av smak der og da (Egonsegmentet), men Jordbærpikene har en "sunnere" profil, samt måltider tilpasset barn.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, akkurat Espresso House var bare et (litt dårlig) eksempel jeg kom på i farta. Men jeg tror absolutt det er muligheter for andre kafekonsept å etablere seg og konkurrere ut Jordbærpikene, både på pris og kvalitet.
![]() |
|
|