Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-24, 15:10   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Problemet er at det ikke bare er du som gjør det to ganger i året. Eller bare Bokormen. Eller bare Polyanna. Alle gjør det sikkert bare to ganger i året. Og tar det sikkert alltid med på vei tilbake. Det er bare det at det er en del av dere, og da blir det litt mye, på enkelte strekninger. Og jo mer folk ser andre gjøre det, jo mer tenker de at det er greit å gjøre det selv.

Nei, det er vel ikke andre ulemper å spotte en hundepose enn å spotte annet søppel i marka, som du ikke vet om folk har tenkt til å hente på et senere tidspunkt eller ikke. Det er til irritasjon der og da, men det går jo fort over. I alle fall til du møter på neste pose. Som bare skal ligge der en time. De to gangene i året den hundeeieren legger fra seg pose.

Innser at jeg bare må finne meg i at det ligger bæsjeposer rundt langs turveiene, og jeg ligger ikke søvnløs om nettene av den grunn, men jeg velger likevel å benytte anledningen til å si at jeg synes det er en uting, for jeg vet at det er mange andre som reagerer på det samme. Jeg blir litt sur kjerring, merker jeg.

Sist redigert av My : 13-02-24 kl 15:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.