|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Vi skal samle familien, og med dem kommer det mange hensyn jeg gjerne vil ta så alle får en fin opplevelse. Kan noen anbefale en god cateringleverandør der man kan få klassikerne; roastbeef, reker, karbonader o.l. uten at de er forsøkt modernisert med hvitløk, urter og andre moderniteter, samtidig så må en del være glutenfritt og melkefritt, samt gjerne også noe litt sprekere ala spansk tapas. Godt brød har jeg aldri opplevd at catering leverer, så det fikser jeg selv.
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Vi har vært fornøyd de gangene vi har bestilt fra Mortens kro. Jeg synes de er bedre på koldtbord enn på maten i restauranten.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Har også hørt mye bra om Mortens kro, men ikke bestilt derfra selv. Vi bruker Matspecialen på jobb, og de leverer i hvert fall godt klassisk koldtbord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Vi hadde snitter fra Mortens Kro (ikke catering, men på restauranten) i minnestunden for pappa. Må innrømme at jeg egentlig ikke syntes de utmerket seg. Til konfirmasjonene har vi bestilt koldtbord fra Gunnar Ruud. Det var helt OK (men jeg innser at det nok skal litt til å gjøre inntrykk på meg på denne fronten, for jeg er egentlig ikke så glad i sånn mat). De hadde også noen mer moderne (tapas)retter på menyen.
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Jeg så Strøm-Larsen har dette på sin meny, men har ikke prøvd den selv.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Haakon Tærud har fantastisk mat på Paviljongen. Jeg har ikke testet catering fra dem, men er fristet: https://www.haakontaerud.no/menus
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Tærud her også. Vi har brukt de alle ganger vi har bestilt mat. Store rause porsjoner og masse skryt.
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?Jeg bruker Gunnar Ruud på Kampen mye gjennom jobb, og synes de oppfyller kriteriene du nevner, og vel så det. Særdeles hyggelig bedrift å forholde seg til også.
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?
Fekk catering derifrå ved ein anledning og det var veldig bra!
![]() |
![]() |
|
|