Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-24, 09:52   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Jeg har i alle fall fortsatt ikke fått pengene, og både jeg og mannen leverte våre skattemeldinger forrige uke, han på fredag når han fikk den, jeg i helgen, fordi jeg ville se gjennom tallene en gang ekstra sammen med ham for å vite at fordelingene var blitt rett og sånn.

Men jeg har absolutt forventninger om å få dem før sommerferien, og håp om å få dem før påskeferien. Ikke noe konkret plan for bruken av dem, men greit å få dem inn på bufferkontoen

Gammel 18-03-24, 14:48   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har i alle fall fortsatt ikke fått pengene, og både jeg og mannen leverte våre skattemeldinger forrige uke, han på fredag når han fikk den, jeg i helgen, fordi jeg ville se gjennom tallene en gang ekstra sammen med ham for å vite at fordelingene var blitt rett og sånn.

Men jeg har absolutt forventninger om å få dem før sommerferien, og håp om å få dem før påskeferien. Ikke noe konkret plan for bruken av dem, men greit å få dem inn på bufferkontoen

Den forventning om å få den før påske er skrinlagt. Altså, jeg har jo hørt om folk som har fått pengene allerede. Jeg og mannen fikk skattemeldingen den andre dagen de sendte ut slike, og vi leverte ganske kjapt. Det er gått mange flere dager enn det er mulig at det kunnen ha gått for de som allerede har fått pengene.
Jeg tenker derved at vier trukket ut i en kontroll eller noe. Eller i alle fall sikkert ikke før dem før... vel, sikket ikek før påske.
Det går greit, for all del, de kommer i april, eller mai eller juni eller september eller noe. Men jeg hadde tenkt at de skulle komme før påske.

Men jeg fikk sammen med påskeegget fra jobb et gavekort i dag da. Ikke helt på skattepenge-beløpet, men det er jo en ren bonus (skatten er jo penger jeg har betalt fr mye) så gavekortet er til ego-bruk. Aner ikke helt HVA, men jeg får finne på noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.