|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#982 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?
#983 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Hatt fullstendig strikketørke i evigheter (ja strikket så og si ikke i 2023), og tok opp pinnene for første gang i 2024 i dag. Lagt opp til er aftenstrikkpledd, da det er krig om det forrige jeg strikket og det er helt hjernedød strikk. |
![]() |
![]() |
#984 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Det var fint, Plingo!
![]() |
#985 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Den står på min todo-liste også, når jeg er ferdig med "strikk opp garnet"-prosjektet mitt. Strikker du i det foreslåtte garnet eller har du valgt et annet? Jeg har ikke vært så veldig fornøyd tidligere med det garnet som er foreslått, så vurderer å bytte ut.
#986 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg holder på med en marineblå Cumulus bluse til meg selv, men innimellom har jeg strikket ei vinhøne og et Sophie Shawl, Har også garn liggende klart til en Cloud bluse fra Petitknit
#987 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er akkurat ferdig med mariusgenser til meg selv og har begynt på dette sjalet i dag: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7549&cid=1
#988 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå?Nettopp ferdig med en Mariusgenser i Per Gynt til meg selv.
#989 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er ferdig med både Haley og Bregne, og er egentlig i gang med sokker til sambo og med en Field genser 8 køen til meg selv. Sist redigert av m^2 : 17-03-24 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
#990 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva strikker du nå?Nettopp ferdig med en enkel til barnebarn: |
![]() |
![]() |
#991 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg får ikke til magic loop. Jeg strikker vrangt når jeg bruker den metoden. Altså jeg får innsiden ut og utsiden inn. Jeg gjør jo noe feil men forstår ikke hva. Hjelp!!! Noen som har en god video som viser hvordan man skal gjøre det? Jeg har studert den fra Petit Knite opp og ned og frem og tilbake. Likevel blir det jeg strikker vrangt.
#992 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Hva strikker du da? Om det skjer når du strikker en arm feks er det fordi du strikker feil vei.
![]() |
#996 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg tipper du strikker riktig, men gjør noe feil når du starter, etter opplegg. Kan du ikke se på en video eller to og fokusere på oppstarten?
#999 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva strikker du nå?Du har muligens "flippa" strikketøyet på de første omgangene så det vokste "oppover" fra pinnene i stedet for nedover. Så har du trekt det ned etter noen omganger fordi det ble tydelig, og da vil du plutselig ha vranga ut.
#1000 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har tatt på meg å strikke VM-genser til søster.
|
|