|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er du høflig mot ChatGPT?
ChatGTP er en fri AI-tjeneste levert fra et selskap som heter openAI og er tilgjengelig for alle. Om du bruker nettsiden eller appen (som heter ChatGTP) velger du selv. Det er er gratis versjon og en betal-versjon der du betaler litt hver måned for litt utvidede funksjoner.
![]() |
#42 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du høflig mot ChatGPT?Ja da gir det mening.
![]() |
![]() |
#44 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er du høflig mot ChatGPT?
Bare husk at de åpne versjonene trener på dataene du legger inn selv, da. Så ikke skriv prompts med privat/personlig/sensitiv info.
![]() |
#45 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du høflig mot ChatGPT?Jeg prøver å være høflig og hyggelig, i alle settinger, både mot kollegaer, folk på kundeservice, Chatbotter, butikkansatte og i det hele tatt. Det er sånn jeg prater og skriver vanligvis, det er grodd inn. Jeg er til og med høflig, men ikke vennlig, mot min kjødelige svigerfar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du høflig mot ChatGPT?Snakket om dette i går. En fortalte at en kollega opplevde at svar kom raskere om hen var høflig. En fagperson sa at AI noen ganger kan effektuere en beskjed raskere om man bruker høflighetsfraser fordi det kan oppfattes som at beskjeden er avsluttet og klar for effektuering. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|