|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Reimatec til lillegutt på 11 mndHan er 70 cm lang nå, hvilken str bør jeg kjøpe da? Tror dere 80 vil holde?
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndTakk for svar. Driver å sikler på denne:
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndOm barnet står og du holder dressen ved siden av må den ikke gå over hodet hans. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mnd
Det er vinterdressen ja. Han vokser vel litt til innen November/desember håper jeg. Tror jeg får ha han med meg når jeg skal kjøpe.
|
|
|
#10 |
|
lykkelig
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndMarie ble 1 år forrige sommer. I juli. Vintern etter da hun var 1,5 år brukte hun str.80 og den holdt godt helt til våren. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mnd70 cm nå og du bør kjøpe 74. De er gigantiske.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndkjøp str 74 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndDet var greit å vite. Vi lurer også på å kjøpe Reima. Liv er 71 cm og veier 10,5 kg, så hun er ganske rund. Regner med at dressene er romslige i bredden også? Vi bør kanskje kjøpe 74, vi også?
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndDe er veldig romslige i bredden. Du bør ikke kjøpe større enn 74.
|
|
|
#15 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndI går prøvde lillebror dresen vi har i str 74. Han er vel i underkant av 70 cm nå, og dressen er for lang til han. Men den er så myk at det er ikke noe problem å brette opp litt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndJeg ville IKKE kjøpt 74. De er store i størrelsen, men de veier jo ingenting. De blir altså aldri klumpete og vanskelig å gå i. I tillegg får du en dress som da har mulighet å vare i to år (sesonger), det gjorde vår. Andre merker ville jeg vært forsiktig med å kjøpe klærne i større størrelser enn det ungen trenger, men med Reimatec gjør jeg det.
|
|
|
#17 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndDe sa på butikken her at man bør kjøpe en str over det ungene bruker i klær.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mnd
En størrelse under, eller, ut fra resten av innlegget ditt?
|
|
|
|
#19 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndNei, en str over.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reimatec til lillegutt på 11 mndJeg begriper ikke dette, altså. Iben drukner, regelrett drukner, i 98 i reimatec. Hun bruker 98 i vanlige klær. Buksene er gjerne litt store, i noen gensre kan hun fint bruke 104. Selv om jeg hadde brettet i vilden sky, hadde dressen vært altfor stor.
|
![]() |
|
|