Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Den nye operaen (abcnyheter)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 11:33   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye operaen (abcnyheter)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det ER ikke så smart å la kunstnere og arkitekter utfolde seg aldeles på egen hånd, tror jeg. :vingler:

Jeg syns det blir litt merkelig å fremstille Snøhetta som kunstersjeler uten innsikt i bruksvennlighet. Og de utfolder sg jo ikke alldeles på egenhånd, som du så i linken min har de faste møter med forskjellige foreninger for å gjøre alt så brukervennlig som mulig. Men her snakker vi tross alt om et tak, ikke operaens hovedfunksjon. At man bør være litt ekstra forsiktig når man beveger seg på et hvitt tak i sollys syns jeg ikke er for mye forlangt. Eller at man velger å la være å gå opp dit. Så vidt meg bekjent finnes det gangstier ned på hver side av bygget.

Det var satt opp skilt hvor det sto at man måtte bevege seg forsiktig og se seg for pga umerkede kanter, men når statsbygg (eller hvem det var som hadde arrangementet) på grunn av stor pågang lar folk slippe gjennom gjerdet på steder hvor det ikke sto skilt kan ikke akkurat Snøhetta og kunstere som har vært involvert i utsmykningen av bygget lastes for dette.
I tillegg er det et uferdig bygg, jeg vet ikke hvordan det kommer til å bli når det er ferdig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.