|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor gi/ikke gi noe til konfirmasjon
Jeg ser absolutt hva du mener, men jeg hadde nok syntes det var sårt i C3POs tilfelle hvis det er slik at besteforeldre ga gave til lillesøster, men ikke storebror, kanskje spesielt siden hun beskriver ham som umoden Asperger-gutt. Jeg, personlig, tenker nok at spesielt besteforeldre burde gitt det samme uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvorfor gi/ikke gi noe til konfirmasjonDet kommer vel litt an på nivået på gaver også? I noen familier er gavene disse merkedagene nærmest å regne som forskudd på arv, med store pengesummer. Jeg hadde ikke gitt bare ett av barna mine (eller barnebarna) store pengegaver, men det kan jo hende at de som har en seremoni ender opp med litt mer sølvskjeer / kaffeservise / ting og tang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvorfor gi/ikke gi noe til konfirmasjonEnig i det du sier også Bokormen. Det er litt annerledes å gjøre forskjell på konfirmasjon/ikke-konfirmasjon når det dreier seg om store pengebeløp og ikke bare kaffeskjeer.
![]() |
|
|