|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #18
Det syns jeg er VELDIG spesielt.
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, veldig spesielt. Her deler vi kaffemaskiner og kontorlandskap med ledelsen (dvs enhetsleder og avdelingsledere), så de drikker den samme kaffen og konkurrerer om de samme plassene (free seating
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det har vært sånn ved alle skolene jeg har jobbet på. Med unntak av én, da var det felles kaffemaskin for alle, men vi betalte 200 kr i mnd. for kaffe, og måtte gå gjennom kontorfellesskapet til ledelsen for å hente kaffe. Det var mange etasjer unna der jeg hadde arbeidsplass, så for min del var det temmelig uaktuelt. Det var kortere vei for meg å kjøpe kaffe i kaffesjappa som lå i 1. etasje i bygget vårt, så jeg gjorde heller det ved behov. Jeg tror det var veldig få lærere som var med på kaffeavtalen.
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
Hos oss drikker alle ansatte samme kaffe, både på skolen og på rådhuset der jeg også jobber. Dvs vi har egen kaffetrakter på kontoret fordi vi er de eneste i etasjen. Jeg drikker ikke kaffe så for min del spiller det ingen rolle.
|
|