|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Phil & TedNår den store ungen ikke bruker vognen, og du bare skal ha babyen i vognen, hvordan ser det ut da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Phil & Ted -
Så ut fra min forståelse av temaet:
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Phil & Ted -Her er noen bilder du kanskje har sett, ingen kun med baby er jeg redd:
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Phil & Ted -Kif har helt rett, babyen blir liggende i hovedsetet, og du kan klipse av søskensetet og sette det igjen i barnehagen om du vil.
|
|
|
#6 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Phil & Ted -Jeg klipset ofte av søskensetet og satte det i barnehagen, eller jeg la det i lomma under vogna. Sist redigert av mehmet : 20-08-07 kl 10:29. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fornøyd
|
Sv: Phil & Ted -Jeg solgte nettopp min e3 og kjøpte Sport. Dermed kunne da 6 mnd. gamle Toer´n sitte i søskensetet bak Ener´n på vei til og fra barnehagen. Å ligge under bror ble for kjedelig når han var våken, og med den nye Sporten kan han altså sitte litt tilbakelent i søskensetet. Helt supert!
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Akkurat sånn gjør jeg det. Jeg er ening med Arken at det kan bli litt åpent, men jeg bruker UV-trekket (hele tiden), og synes det bryter vinden litt. Ellers legger jeg et teppe foran, det er uansett god lufting i denne.
|
|
|
#9 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Phil & Ted -JEg så en sånn vogn i dag med bare baby som lå flatt i vogna. Jeg må si det så litt åpent ut. Når søskensetet står oppå blir det nok mye mer skjermet. Jeg ville følt at det ble litt åpent, spesielt med et desemberbarn, Mandarin. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fornøyd
|
Nei, det ville jeg ikke gjort, om jeg var deg. Setet er ikke godkjent for det, og jeg vil synes det er rart om det blir det. Sporten har nemlig et litt annet tyngdepunkt enn e3 (noe av grunnen til at jeg byttet modell, det er bl.a bedre plass i handlekurven fordi setet sitter høyere).
|
|
|
#11 |
|
Fornøyd
|
Ja, uten teppe/Uv-trekk eller annet blir det åpent. Men dt er nok det samme for alle forovervendte 3-hjulinger.
|
|
|
#12 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Phil & TedIdag har jeg prøvekjørt en P&T E3 for første gang (altså den gamle typen) Og jeg var IKKE imponert. Den var rett og slett mye mer vinglete og trillet mye dårligere enn OTH'en min. Vel var den lastet tyngre enn min var, men det var stor forskjell. Nå er jo kanskje OTH'en eksepsjonelt deilig å trille, man trenger sjelden mer enn en finger på styret for å holde den på rett kjøl. Er P&T Sport bedre å trille? Det har ganske mye å si hvilken vinkel forhjulets oppheng har, og det har vel de alle fleste produsenter fått med seg etter hvert ...
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Phil & TedLikte ikke den gjennomsiktige plastflappen bak, som er nødvendig når setet ligger helt flatt. Sydde et sort et. Lillebror lå og kikket bakover på meg fremfor å sove. Jeg tok et lite teppe og festet i kalesjen, slik at det dekket en del av åpningen. Hvis man er flink til å sy, eller ikke er så lat som meg, så kan man helt sikkert sy et stormtrekk i bevernylon. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Phil & Ted
Nå har ikke jeg trillet OTH, men med tanke på at man skal ha to barn oppi, bør den være litt mer "stabil" og stødig, og det er nok grunnen til at den er tyngre å trille. Synes Sporten var bedre å trille, men den er fortsatt ikke spesielt lett. |
|
|
|
#17 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg tenker bæredings jeg...Enten at babyen bæres og Prinsen trilles i trille, eller omvendt. Tror kanskje det å gå fra barnehagen og hjem kan bli lagt for prinsen også - selv om det er en 5-minutters tur for voksne. Vi har Emmaljunga-vogn, så jeg tenkte at han kunne sitte oppå bag'en også...
|
|
|
#19 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|