Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmtips til bursdag ønskes!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 15:59   #1
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Filmtips til bursdag ønskes!

Frøken Detektiv hadde premiere 10. august,meinar eg. Eg tykkjer heller ikkje Pirates of the Caribien er noko barnefilm, men den er visst veldig kul, i følge eldste.... Ja, Harry Potter ser dei visst og for tida. Svein og Rotta likar mi eldste godt, den er nettopp kome på DVD no. Den er ikkje så kul at dei risikerar å få søvnvanskar av den, så enkelte vil kanskje tykkje den er for barnsleg? Usikker på det, gitt. Her går det visst i det meste frå dei før omtalte piratar til bilen "Herbie" i geburtsdagsselskap (Herbie trudde eg verkeleg var for barnsleg, men den er visst veeeldig morsom...) og det meste i mellom.

Hmm, dette trur eg kanskje ikkje var til stor hjelp.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:25   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skal høre litt senere om datteren min har noen forslag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:00   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min snart 12 åring svarer her: Legally Blond I og II.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:50   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jentene mine elsker High scool musical (de har akkurat fyldt 13)

http://tv.disney.go.com/disneychanne...cal/index.html

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:03   #5
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jentene mine elsker High scool musical (de har akkurat fyldt 13)

http://tv.disney.go.com/disneychanne...cal/index.html

Naboens 11åring har fortalt meg masse om denne; hvistnok den kuleste filmen noensinne for en elvis!
Ellers er jo Pittbullterje kul. Men den er kanskje såpass gammel at mange har sett den. Ellers er Narnia-filmen flott og skummel synes jeg (men kanskje ikke kul nok...)

Lykke til med bursdag!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.