Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Huskjøp: Overtakelsesdato når man kjøper rett før sommeren?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-24, 08:21   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huskjøp: Overtakelsesdato når man kjøper rett før sommeren?

Dette kan det forhandles om. Sett 1. november eller noe sånt. Da har dere signalisert at dere ønsker lang tid til overtakelse, og så blir man enige om dette i/etter budrunden.

Gammel 17-06-24, 08:45   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huskjøp: Overtakelsesdato når man kjøper rett før sommeren?

Dere oppgir selv når dere ønsker overtagelse. 3 måneder er vanlig, i den forstand at det gir kjøper og selger nok tid til å få alt på plass, men det er ikke en regel.

Selv kjøpte jeg denne uka for 2 år siden, og overtok leiligheten 1. august.
Hvis jeg var dere ville jeg forsøkt meg på 1. januar. Overtakelsesdato er til forhandling, på samme måte som prisen, så her bør dere oppgi det som passer for dere. Så kan dere heller avtale tidligere overtakelse hvis dere får solgt raskt? Eller hvis selger ikke aksepterer bud med så sen overtakelse.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.