Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Vaskepulver

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 22:09   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskepulver

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Akkurat denne tråden jeg hadde tenkt til å starte. Jeg har alltid brukt Omo Color og Blenda hvit, men nå har jeg byttet til Blenda Sensitive, både hvit og farger. Synes sensitivsaken vasker tøyet dårligere så jeg bruker også litt Vanish i hver vask. Stemmer det at sensitivesakene funker dårligere?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Hva er egentlig poenget med neutral eller sensitive om en slenger oppi vanish? Det kan umulig være sunt for hud eller miljø.

Skeptisk til alt med knallrosa innpakking.

Det kan umulig være noen vits å bruke sensitiv produkter dersom man putter i noe annet i hver vask.

Jeg bruker Blenda Sensitiv hvitt og color, og Neutral skyllemiddel.
Tøyet blir rent som bare det.
Er det noe som er spesielt flekkete vasker jeg en "flekk"vask.

Blir ikke tøyet rent ville jeg heller vurdert vaskemaskinen. Holder den temeraturer, vasker den godt nok, skyller den godt nok?
Merket veldig godt forskjell på klesvasken da vi kjøpte ny maskin.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.