Sv: Märtha Louise og media
Helsedirektoratet oppretter tilsynssak i forbindelse med markedsføringen av ginen. Bra hvis det kommer fram noe konkret om de har gjort noe ulovlig.
Skulle ønske jeg kunne være flue på veggen når de bestemte seg for å ha eget alkoholprodukt i bryllupet. Særlig når Durek ikke drikker alkohol..
Martha sier det er fordi de vil dele sånn at alle kan få tilgang til drinkene de skal servere i bryllupet.. Og invitere de som er invitert i bryllupet og utvalgt presse til å vise hvilke drinker de skal servere.. Noe de ikke kommer til å tjene en krone på? Men folk generelt er kanskje litt mer opptatt av alkohol enn det jeg er, kjenner jeg kanskje hadde vært litt mer interessert å få vite om maten, klærne eller blomstene de skal bruke.. Eller vent, kanskje det hadde føltes like rart, det jeg lurer på er hvorfor kan de ikke bare ha bryllupet uten å liksom involvere de som ikke skal i bryllupet? Men det har kanskje noe å gjøre med hennes rolle og hennes livslange forhold til pressen; hva skal hun dele med pressen og hva skal hun holde privat, når det vel er privatlivet pressen og en del av befolkningen er nysgjerrige på.. Er hun tronarving, forresten? Hvis det skjer noe med Haakon eller den familien, kan Martha bli dronning?
Men det er jo flere ting jeg ikke skjønner hvorfor hun har gjort den siste tiden, men kanskje derfor også hadde det vært interessant å få tilgang til resonneringen bak en del avgjørelser de tar.