|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Åtte 16-17 år gamle gutter samlet i kjellerstua vår for å se EM-kamper, noe som er BARE hyggelig og absolutt ikke gruff, men må de bruke så hinsides mye parfyme?
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråd #19
Det går over. Jeg måtte gi vennlige hint til sønnen da han var rundt 19/20. Etter det ble det bra, og nå snart 22 bruker han knapt parfyme. |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
Det er visst moderne helt ned i 12-årsalderen nå, i følge media. Tror det er Tiktok. Men i den alderen har de jo alltid overparfymert seg.
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg har en 12-åring, og kan dessverre bekrefte. Jeg liker parfyme, men ikke sånne som føles som om jeg blir stukket med kniv rett i øyeeplet.
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19+1 på parfymrgruff og en skokk med gutter på EM-kamp. Det er SÅ koselig at de samles, og helt topp med både hoiing og heiing. Men det lukter intenst her. |
![]() |
![]() |
|
|