Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Årets sommerlesing?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-24, 14:46   #41
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerlesing?

Ja, det er godt mulig du har rett, jeg har egentlig ikke lest nok til å kunne bedømme, det var bare mitt førsteinntrykk.

Gammel 10-07-24, 14:55   #42
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg leser litt av hvert, Bridgerton og fantasy og akkurat nå Thousand Autumns, en romanserie bygget på kinesisk skeiv manga. Det eneste jeg ikke leser er krim og det jeg anser (riktig eller uriktig) som svulstige, masseproduserte «damebøker», i mangel på et bedre ord. Lucinda Reily og Cecilia Samartin-sjangeren.

Men det er jo bare fordi jeg ikke liker det, ikke fordi jeg er så sykt intellektuell.

Når man setter sammen kinesisk. skeiv. manga. til et ord, så er man sykt intellektuell.

Fikk lyst på en tur på mækkern. Både litterært og gastronomisk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-24, 15:01   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velvel, denne er en gave fra min da 16 år gamle datter, jeg skal sende den videre. Jeg er god på å lage kids, da, det skal jeg ha! De liker The Smiths og alt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-24, 15:18   #44
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg akkurat ferdig med Tollak til Ingeborg, og skal begynne på Linda Bostrøm Knausgårds, Oktoberbarn.
På lydbok hører jeg Hjort Rosenfeldt og deres Sebastian Bergman serie.
Bridgerton og den type litteratur som Agatha Christie, leser jeg ikke. Der ser jeg filmer/serier.

Gammel 10-07-24, 17:15   #45
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dilla på en samling motstandsfortellinger fra vestlandskysten av Arnfinn Haga, så satser på å runde dem i sommer.

I bokklubben min leser vi «Alt det blå på himmelen» av Melissa da Costa. Har også masse ulest i hyllene hvis jeg skulle gå tom. «Det åttende livet» er en av dem, «De tre» av Valerie Perrin, og «Drømmen om et tre» av Maja Lunde.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.