|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Letteste" stedet å lage nettside - hvis man ikke kan noe om det?Er det noen som har tips til hvor det er "lettest" å lage en nettside hvis man er helt blank på sånt? Jeg kan helt basic koding, men ikke html og sånt. Jeg vil ha et sted der det er lett å få det slik man vil uten å måtte kode siden. Er det noen som har noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: "Letteste" stedet å lage nettside - hvis man ikke kan noe om det?Google sites kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: "Letteste" stedet å lage nettside - hvis man ikke kan noe om det?Jeg har laget i Wordpress for ca 10 år siden og Googlesites i år. Jeg fikk til begge sånn høvelig og jeg er ikke akkurat ekspert, snarere tvert i mot. I Wordpress brukte jeg bare tekst og bilder, i sites bruker jeg mer rammer, tekst og bilder om hverandre.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-07-24 kl 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Letteste" stedet å lage nettside - hvis man ikke kan noe om det?Jeg har brukt Squarespace. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: "Letteste" stedet å lage nettside - hvis man ikke kan noe om det?Takk for tips, jeg sjekker det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|