|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Det som i hvert fall er tydelig på some er at K.H. har skapt ny entusiasme og giv hos demokratene, og det var sårt tiltrengt. Spent på hvem hun velger som visepresident-kandidat.
![]() |
![]() |
#102 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Gøy at hun får mye positivt på TikTok også!
![]() |
#103 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Synes Joe Shapiro ser utrolig bra ut sammen med henne - ta det i beste mening . Han er pop og har karisma. De ser ut som et power-couple sammen og Trump & Vance blir de sure gubbene. Politikk handler om mye mer, men når man skal selge inn noe på kort tid blir emballasjen viktig. Tror ikke noe på en kvinnelig VP. Tror ikke den komboen kan ha håp om å vinne. Det må være en karismatisk mann med en god fanbase og som er lettlikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Uansett hvem som blir Kamela Harris sin visepresidentkandidat vil Republikanerne mene det er helt feil. Eg. ikke rart, de vil jo vinne valget de også og tror sikkert at egen politikk er best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg tror Biden trakk seg for seint til at demokratene vinner valget. Konservative USA trenger lenger tid enn 4 mnd til å stemme frem en mørk kvinne som president. Dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Hun og han franske fotballspilleren jeg ikke husker navnet på gjorde jo det i forbindelse med valget i Frankrike da Marie Le Pen og co "vant" førsterunde.
![]() |
#109 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jenifer Aniston har nettopp uttalt seg, tror jeg, men yngre krefter må nok også til ja.
![]() |
#111 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Er brat en positiv eller negativ ting? :gammel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Introvert textrovert
|
Nå er det visst positivt og betyr sånn ca en som gir litt faen. Ja, det var om det på TV i går, så derfor jeg vet det.
![]() |
#114 |
© All rights reserved
|
Jepp, det er derfor jeg har troa på gen Z. Men de trenger Swixies-effekten også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Taylor Swift.
![]() |
#117 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Swifties!
![]() |
#119 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg tror ungdommen kommer til å avgjøre valget. De gikk fra å ha valget mellom to oldefedre til at det kom med en i racet som det er noe lettere å forholde seg til.
![]() |
|
|