|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er terningkast på antrekk utdatert?Jan Thomas er sikkert flink i sitt fag; sminking og hår, men det blir veldig fjollete og ekstra overfladisk når han i tillegg skal sette karakterer på folk som har gjort sitt beste, uavhengig av hva JT mener er fasiten. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Er terningkast på antrekk utdatert?
Dette. JT har vel også definert seg selv og sin kompetanse og internasjonale erfaring fra start da han returnerte til Norge. Det var liksom ingen som kunne stille spørsmålstegn ved "han som har bygd seg opp og blitt kjent i Hollywood". Har lurt på hva den faglige kompetansen egentlig bunner i. Har han relevant utdanning? Eller er han "autodidakt"? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
can-jur
|
Dette!!!!!
|
|
|
|
#25 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Er terningkast på antrekk utdatert?Leser ikke Se og hør, men jeg har vært på Overganger-forestillingen til Dora. Elsker den røde kjolen hun brukte på scenen, og som hun også hadde på på TV-sendingen av forestillingen. Jeg synes damen kan kle seg, og at hun bærer seg flott. Skit i JT, som har meninger om alt og alle, til og med om amming og hva det gjør med folks pupper. Personlig tenker jeg mye av det han løfter fram som "riktig" ser både tacky og overdrevent ut, og at Norge ikke er Hollywood.-Men så er ikke jeg stylist heller da. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Introvert textrovert
|
Google sier han er utdannet frisør og makeupartist.
|
|
|
#27 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Er terningkast på antrekk utdatert?Det bidrar jo til opprettholdt fokus på at kvinners utseende er noe av det viktigste ved oss, så det er helt innafor å legge ned terningkast og også å avvise validiteten av terningkast som er gitt, tenker jeg.
|
|
|
#28 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er terningkast på antrekk utdatert?Jeg synes det er veldig utdatert, ja. Men det er mye i Se& hør. Og så synes jeg det et litt morsomt at eksperten er JT, som selv kler seg mye i store, synlige logoer. Noe som ikke akkurat kjennetegner «god smak» i moteverdenen.
|
![]() |
|
|