Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken matkasse?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-24, 11:20   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken matkasse?

Jeg vil veldig gjerne teste Kokkeløren, men de leverer dessverre ikke her.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 11:29   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken matkasse?

Vi har godt levert, 4 middager hver tredje uke, betaler ca 1100 for 4 middager til 4 mener jeg, syns ikke det er noe å si på.

Hadde Adam for noen år siden, mener å huske at jeg fortere ble lei av middagene der, samme krydderblanding ble brukt til "alt" og utstrakt bruk av veldig billige råvarer (kål, sideflesk, kalkun lårfilet) gjorde at jeg følte meg litt lurt. Men det er noen år siden altså, så mulig det har endret seg.

Vårt problem er at vi er 5 i familien, og vi har ikke lyktes å finne leverandører som leverer til 5 per, noen som vet om noen? Det har forsåvidt gått greit til nå, minstemor har vært såpass småspist, men nå har vi 2 ungdomskoleelever og en 2. klassing, så matmengden kan bli litt knapp, i tillegg til at det leveres 4 porsjonsstykker om det er laks, burger e.l.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
matkasse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.