|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?Vet ikke det du spør om, men synes det var rart at du ikke ble opplyst om det var lærling som utførte det.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 07-09-24 kl 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?Ja, hvis jeg bestemmer meg for å klage så er det nok en god ide å kontakte daglig leder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?Siden det er en lærling som utførte det, så reagerer jeg på at ikke hen hadde veiledning under arbeidet eller i det minste kvalitetssikring av resultatet i etterkant. Jeg ville tatt kontakt med daglig leder og spurt om hen kan vurdere det. Da vil du få rettet det opp kostnadsfritt, lærling få tiltrengt veiledning og daglig leder en oppfordring til å ha større fokus på opplæring/kvalitetssikring. Jeg er også vant til at man får opplyst om at det er lærling som utfører arbeidet.
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?
Vet ikke. Er det eventuelt for å ha et argument i ermet hvis du skal kontakte stedet du fikk behandlingen? Vil tro at uansett så er det jo stedet der du fikk behandlingen som må ta en egen avgjørelse, og da er jeg usikker på hvor mye en tilfeldig annen frisør mener har av betydning.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 07-09-24 kl 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|