|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sosiale aktiviter for kollegaerJeg har av en eller annen uforståelig grunn (
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerHar dere mulighet til å av og til bruke litt av arbeidstiden? Jeg synes en felles, god lunch er veldig hyggelig og samlende. Både fordi alle får blitt med, og at det ikke spiser av fritiden vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerKan det være noe så enkelt som vinlotteri? - at man lager en oversikt over hvem som skal ha med kake og stille med vin? - for så å ha lotteri? (ok, ikke nødt å være vin, selvfølgelig)
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerJeg er to som deler det administrative ansvaret, og selve gjennomføringen kan delegeres til hvem som helst, så jeg er ikke alene om dette.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerCurling og pizza? Fangene på fortet (har ikke prøvd, men har kollegaer som har vært på teambuilding, de sa det var gøy) Turorientering gjorde vi noen ganger under covid, men ikke med så mange, da må man kanskje deles opp i grupper? Men det går jo fint. Akekonkurranse til vinteren, med pølser på bålpanne etterpå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerVi hadde et veldig hyggelig intitiativ der vi møttes ved Sognsvann og gikk opp til en hytte som serverte middag, og så gikk vi ned igjen. Tror ikke det var dyrt og det var veldig hyggelig. Hørte også om noen som skulle ha omvisning og vandring i botanisk hage, det hadde jeg likt.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerCurling er gøy, men altfor dyrt, dessverre.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerVi skal på escaperoom og deretter middag for vårt sånne budsjett.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerVi har "lønningslimonade" hver fredag etter lønningsdagen. Annenhver gang møtes vi på en pub i nærheten (hvilken det er varierer), og annenhver gang har vi det i egne lokaler. Ved sistnevnte tilstelninger så pleier vi å ha en quiz eller noe, laget av en kollega. Da tar vi med egen drikke; og folk stiller både med og uten alkohol.
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerpaint'n sip? (innser at jeg bare foreslår alkoholrelaterte ting, men man kan jo sippe brus og da....)
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerBadstu og Paint'nsip skal jeg late som om ikke eksisterer.
![]() |
#14 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerVi hadde en tur opp til en "topp" i marka her for noen uker siden, jobben spanderte litt tursnacks, drikke etc, de som ville ble med. Veldig sosialt og hyggelig, og litt frisk luft og bevegelse samtidig. Byvandring, langs elven eller lignende, avslutte med en middag eller et glass et sted?
![]() |
#15 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerAktiviteter vi har hatt, eller snakket om, er blant annet bowling, piknik i nærmeste park (litt kaldt nå, kanskje), omvisning på Freia, karaoke, telttur, besøk på museum og padel (med opplæring).
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerSpillkveld i jobbens lokaler med mat, snacks og drikke har slått an hos oss. Ikke min favoritt, men er poppis for nerdene |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaer
Vi har hatt komitémøte, og det var det vi landet på. Eller rettere sagt spill/vinlotteri/kake/Halloween-fancydress.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerVi har hatt mye forskjellig. Her er noe av det:
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-09-24 kl 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaerGuidet tur i Munchmuseet eller annet museum?
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sosiale aktiviter for kollegaer
Det hørtes gøy ut! :nerd:
![]() |
|
|