Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva koster en fest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-24, 13:26   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Men vi snakker vel ikke om et langbord med bordkort og treretters hvor alle sitter og tviholder på hver sin flaske, eller?

Nå er jeg litt mer i Niobe-land, merker jeg. Utgangspunktet for tråden, sånn som jeg leser den, var hvordan samle venner til en hyggelig fest på et relativt stramt budsjett. Da tenker jeg det er en god idé å ikke fintenke så veldig på hva som er pussig, norsk eller ego, og bare fokusere på det viktigste: å ha det hyggelig sammen.

Ja, helt klart. Og jeg må understreke at det siste jeg skrev ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre. Det var bare et forsøk på å fortsette å diskutere den avsporingen som har pågått lenge allerede.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-24, 13:30   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, helt klart. Og jeg må understreke at det siste jeg skrev ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre. Det var bare et forsøk på å fortsette å diskutere den avsporingen som har pågått lenge allerede.

Ja, jeg skjønner! Du har lov til å avsporeskravle du også, selv om du startet tråden.

Gammel 30-09-24, 13:40   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ja, jeg skjønner! Du har lov til å avsporeskravle du også, selv om du startet tråden.

Ja, jeg opplever at det har skjedd for lengst. Og det er helt i orden. Det skjer i alle tråder, og jeg synes det er gøy. Jeg har for lenge siden fått svar på hva den type fest jeg ønsker koster, som antakelig er et sted mellom 20 og 30000. Jeg har så godt jeg kan prøvd å presisere hva jeg ønsker. Jeg setter pris på alle innspillene. Ikke minst om hva et lokale koster, noe jeg ikke hadde snøring på, og det at det går an (og er billigere) å bestille gryteretter og sånt.
Da er det bare for meg å regne på hvordan dette eventuelt kan løses.

Så alt jeg skriver herfra handler om andre ting. Og jeg oppfattet at det var enormt mange som hadde lyst å diskutere om det er greit å be gjester ta med egen drikke eller ikke. Helt greit for meg, men da diskuterer jeg også det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.