Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-24, 21:40   #101
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Hatt gjensyn ned Djevelens advokat (film) på Prime.
Ser også Nine perfect strangers på Prime. Sliter med Nicole Kidman, hun har ett ansiktsuttrykk og hele serien er rotete og rar. Jeg har tidligere likt det jeg har lest og sett av Liane Moriarty. Denne er bare ko-ko, men såpass ko-ko at jeg må se den ferdig.

Gammel 27-10-24, 10:30   #102
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nokon som kan recappe korleis det enda sist? Litt gullfisk...

Jeg er helt gullfisk, så jeg endte med å se den siste episoden i forrige sesong først, da fikk jeg hekta meg på.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 12:54   #103
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser Big Bang theory og startet på sesong 8, for jeg har jo sett mye tilfeldig opp gjennom mange år på tv. (Max)

I tillegg ser jeg The ambasador om igjen for det kommer ny sesong snart (Netflix) og jeg husker bare at jeg likte den, men ikke handlingen. Jeg synes den er like fengene nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 20:30   #104
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykkeland s3!

Sist redigert av My : 27-10-24 kl 20:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 20:44   #105
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Må anbefale Politi og røver på NRK, det var ein vakker liten film.

Byrja på Under Guds øyne på tv2 i dag. Den er ikkje fullt så vakker, men etter å ha sett og høyrd korleis livet i denne type menigheiter kan øydelegge for folk så er eg glad det blir løfta fram.

Gammel 27-10-24, 21:48   #106
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynte på Hjerte til hjerte fordi vi ikke har sett den tidligere og nå har det kommet ny sesong. Gud bedre! Det er så puteflautvst vi blir helt utslitte av å se på. Linn Skåber er morsom.

Gammel 27-10-24, 22:03   #107
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Jeg har begynt på Hjerte til hjerte, den siste sesongen. Lo ikke en gang av de episodene som ligger ute hittil. Elsker Linn Skåber, men her har noe tapt seg siden sist. Har sett første episode av Under guds øyne. Fatter ikke at religion ikke har 18-års grense.

Gammel 27-10-24, 22:19   #108
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde egentlig se Hjerte til hjerte, siden det ser ut for meg som om religionslæreren min fra videregående er med der. Men vet ikke om jeg orker, jer er rimelig sikker på at det ikke er min humor. Jeg orker ikke puteflau norsk humor.

Gammel 01-11-24, 19:02   #109
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ferdig med The Diplomat sesong 2 med Keri Russel og Rufus Sewell og heldigvis kommer det en sesong 3 også! jeg liker serien og Keri så godt!

Jeg er også ferdig med sesong 4 av Only murders in the building.

Gammel 01-11-24, 21:18   #110
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett The perfect couple og likte den. Jeg leste så mye om Kidman her at jeg forventet meg en KI-generert Barbie. Det plaget meg derfor ikke i nevneverdig grad. Grei underholdning.

Gammel 01-11-24, 21:39   #111
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

ja, og så har jeg sett hele Avlogga på NRK og Ibelin på Netflix.

Gammel 02-11-24, 21:49   #112
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er ferdig med The Diplomat sesong 2 med Keri Russel og Rufus Sewell og heldigvis kommer det en sesong 3 også! jeg liker serien og Keri så godt!

Her også. Beste dama! (Russel)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-24, 09:17   #113
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Har sett hele «under guds øye». Utrolig historie, men serien kunne helt klart vært halvparten så lang!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-24, 12:27   #114
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Lykkeland.

Gammel 04-11-24, 08:20   #115
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Har sett hele «under guds øye». Utrolig historie, men serien kunne helt klart vært halvparten så lang!

Ja, jeg ser også litt på den, og syns den er litt langdryg. Og litt for mange klipp som går opp igjen og opp igjen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-24, 09:17   #116
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Under the bridge, serie på Disney, basert på en sann historie. Likte den godt.

Gammel 04-11-24, 15:56   #117
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Eg er dessverre ikkje overraska over historia, men er einig med deg i at det ikkje var nok stoff til seks episodar.

Gammel 04-11-24, 20:18   #118
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvordan var det å komme inn i handlingen igjen i "the diplomat"? Bør vi se siste episode fra sesong 1 om igjen - eller er de greie og gir en oppsummering ved oppstart?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-24, 20:19   #119
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvordan var det å komme inn i handlingen igjen i "the diplomat"? Bør vi se siste episode fra sesong 1 om igjen - eller er de greie og gir en oppsummering ved oppstart?

Jeg endte opp i går med å se siste episode av sesong 1, kjente jeg var helt ute av det. Det var lurt synes jeg.
Det var en oppsummering først, men jeg fulgte ikke med på den, også klarte jeg ikke få den frem igjen, Netflix begynte bare direkte uansett hva jeg gjorde.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-24, 20:20   #120
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Det er en liten oppsummering i begynnelsen, men vi slet med å komme inn i handlingen igjen. Vi skummet over de siste episodene i sesong 1.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.