Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-24, 16:04   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet ikke helt hva du legger i dette, jeg kjenner ingen av byrådene personlig. Men som person bosatt i Groruddalen, opplever jeg i hvert fall ikke at noen taler min sak eller satser på området jeg bor i. Det forrige byrådet hadde en mye tydeligere politikk på å styrke Groruddalen/Oslo sør enn denne har.

Jeg bare svarte på det du skrev om at Groruddalen var fullstendig underrepresentert blant de åtte byrådene. Ingen stor greie, annet enn at jeg mener du tar feil. At det er ulik politikk er en annen sak enn hvor bestemte politikere bor per i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.