Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg fikk nylig diagnosen ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommelse)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 15:31   #1
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme

hehe jeg kjente meg ganske godt igjen i en del av tingene..men har ikke fått diagnosen enda..hahahaha!!

(ps. jeg er ikke forfatteren av dette- jeg fant det på et annet forum.. men syns det var så morsomt at jeg måtte dele..hehe)

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:00   #2
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

hehe jeg kjente meg ganske godt igjen i en del av tingene..men har ikke fått diagnosen enda..hahahaha!!

(ps. jeg er ikke forfatteren av dette- jeg fant det på et annet forum.. men syns det var så morsomt at jeg måtte dele..hehe)

Her ødelegger jeg sikkert stemningen fullstendig, men denne tråden har jeg tenkt på i flere dager.

Og har funnet ut at jeg ikke er helt fornøyd med den. Sikkert pga at jeg har noen diagnoser selv, og dette er min hverdag, hver eneste dag.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 18:40   #3
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Her ødelegger jeg sikkert stemningen fullstendig, men denne tråden har jeg tenkt på i flere dager.

Og har funnet ut at jeg ikke er helt fornøyd med den. Sikkert pga at jeg har noen diagnoser selv, og dette er min hverdag, hver eneste dag.

Det var absolutt ikke meningen å støte noen, på noen som helst måte

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.