|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Svigerfar får ofte fotpleietimer, men det får han som regel av mannens søster.
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Hadde jeg kommet på det før skulle min mor fått et varmeteppe for hun fryser sånn om natten.
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Konsertbillett, teaterbilletter.
![]() |
#24 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Så fin gave! Vi har gått over til "tid sammen"-gaver; en tur, opplevelse, måltid sammen e.l. Det blir fine minner
![]() |
![]() |
#25 |
I mål
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Hyggelig gave ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Så kjekk gave, Pelen!
![]() |
#27 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Min far får en vindmåler til værstasjonen han fikk i fjor.
![]() |
#28 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Nå tror jeg mamma skal få boka "Sjakken eller livet" av Atle Grønn, i stedet for det armbåndet jeg først hadde tenkt. Hun er veldig fasinert av sjakk, synes det er gøy å spille litt selv, følger ivrig med på sendingene på TV, og har blitt med i sjakk-klubb på sine gamle dager.
![]() |
#29 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Jeg gir ofte forbruksvarer i gave til personer som tilsynelatende har alt. Gjerne knyttet til interessefelt, f.eks løpesokker til løperen, baller til padelspilleren, ultralette pakkeposer til den friluftsinteresserte. Utover det; servietter, telys, hjemmebakt julebrød, hjemmestrikka småplagg uten innslag av plast/nylon (jeg kan akseptere noen få prosent i sokker pga slitestyrke) og diverse matvarer i tråd med preferanser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Vi har ulikt funksjonsnivå på våre foreldre, så det er litt ulikt. Mamma er lite mobil og trenger hjelp til det meste, så hun får stort sett ull. Hun fryser så fælt.
![]() |
#31 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Vi har gått over til å gi opplevelsesgaver til de eldste i familien de siste årene. De blir veldig glade for det. For de har alt! Men de er gjerne ikke så gode på å spandere slike ting på seg selv. Som en kveld på Wallmanns, eller en tur med Skibladner.
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Så flott gave! I år blir det nye sengesett fra Høie til svigermor. Kjøpt på salg. Jeg vet at hun tenker å bytte ut ei seng på hytta, så da er det jo fint med litt annet nytt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Det hørtes ut som en virkelig fin presang, Pelen.
![]() |
![]() |
#34 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Jeg fyller beredskapslageret til foreldrene våre. Kjøper, vasker og fyller dunker med 10 l vann. Powerbank, tørrmat, nødlys osv. Alt etter hva jeg ved de ikke har ordna selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??
Det der var ikke så dumt. Jeg tror flere i familien kunne trenge noe slik.
![]() |
#36 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Siden Helten og jeg er sånne (beste)foreldre som har alt så kan jeg røpe at gaver som giver og mottaker kan nyte sammen er høyt oppe på lista. Jeg elsker sånt. Av våre kjødelige foreldre er det kun Heltens far igjen og han får kanskje et julekort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Joiner Strå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Kjærestens foreldre får en saltbøsse i et sett de samler på.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Pappa (74) ønsker seg gave til Leger uten grenser.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva i all verden gir man i julegave til forelder som har "alt"??Min mor ønsker seg et atlas; har funnet et fint et på finn nå.
![]() |
|
|