Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-24, 19:10   #26
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nydelig!

Det er eksakt det han «treningslegen» snakker om. (Hjelle? Mjelle? Hørte han på et radioprogram). Han hadde trent hele livet, forsket på effekt av trening på helse, psykisk og fysisk, og hjulpet mange pasienter til bedre helse gjennom lavterskel tilbud. Men da han fikk en depresjon, så ble det umulig for ham. Han gjorde etter hvert akkurat det samme som deg: ba pent om hjelp. De kom og tok ham med på miniturer, på omgang. Til han ble bedre. En veldig tankevekkende opplevelse for ham som «treningslege» også. At det ikke holder med å vite, man må ha et nettverk og hjelp.

Ole Petter Hjelle heter han. Ikke helt A4 han fyren der, men han har jo helt klart rett om trening og aktivitet, og jeg syns det er veldig fint at han deler at også han (gjennomtrent og aktiv gjennom hele livet) heller ikke greide å opprettholde det når han ble syk, og at det hjalp at nettverket stilte opp.

Digresjon: Jeg jobber med han, og en gang måtte han gå tidlig fra et møte, for da skulle han på et møte en by 3 mil herfra, og måtte ha litt tid, for han skulle sykle dit. Jeg måtte le, ingen andre jeg kjenner sykler fra møte til møte mellom byene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.