|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Jeg har ofte brukt Toro sin meksikansk tomatsuppe og så har jeg hatt i ris, mais og kjøttdeig med tacokrydder i. Serveres med natcos.
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Min go to-gryterett er ein slags "stroganov". Litt på slump, men oppskrifta er omtrent:
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Denne er enkel.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Alle gryter kan lages på forhånd og trenger egentlig heller ikke oppskrift.
![]() |
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Linsegryter er alltid godt, denne er med blomkål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Bali kyllinggryte https://detgladekjokken.no/oppskrift...um-recipe-card |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!
Signerer denne. Sist redigert av løve70 : 15-12-24 kl 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Jeg lagde en ta-det-du-har-gryte tidligere i år som jeg syns ble så god at jeg noterte ned ingrediensene og har laget den noen ganger siden det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Og den upimpa enklere storebroren til pimpa linsegryte:
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Bacalao |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Vi lager ofte gryteretter som skal vare noen dager. Ofte blir jo smaken enda bedre når smakene får satt seg litt.
![]() |
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Viltgryte eller stroganoff gryte er favoritten her. Masse sopp og løk må jeg ha i gryten, som jeg steker med pepper og litt salt før jeg har oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Enkle og gode gryteretter som gjerne kan lages på forhånd? Jeg trenger tips!Viltgryte er vår go-to, men det fordi vi har rikelig tilgang til hjortekjøtt.
![]() |
|
|