|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sprø svor ved oppvarming av ferdigstekt ribbeHar kjøpt ferdigstekt ribbe. Den var varm og nylaget da vi kjøpte den i går. Den lå i sånn "metallpose" og vi lot den være i den posen. Ble lagt i kjøleskapet da den var kald. Hvordan får jeg nå svoren sprø igjen når den varmes opp? Den virker jo helt "bløt" nå. Har alltid tidligere bare spist sånn ferdigstekt ribbe med det samme, så jeg har ikke hatt dette eventuelle problemet før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Sprø svor ved oppvarming av ferdigstekt ribbeHar du airfryer? Det er eneste måten jeg har fått ribbe god på igjen.
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sprø svor ved oppvarming av ferdigstekt ribbeNei, airfryer har jeg ikke, så det utgikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sprø svor ved oppvarming av ferdigstekt ribbeAirfryer eller på varmluft i vanlig over, høy varme. Dersom posen var lukket da den var varm har det nok blitt veldig fuktig inne i posen, noe som gjør det vanskeligere å få svoren sprø igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|