Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hvor ofte skifter du/dere sengetøy?
Hver uke 13 11,61%
Annenhver uke 53 47,32%
Etter 2-3 uker 26 23,21%
Sjeldnere enn 2-3 uker 20 17,86%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-24, 15:12   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Gjorde du dette da du hadde små barn også? Så sant vi er friske, er vi i skogen/på fjellet fra etter frokost til middag på lørdager (om vi ikke er invitert på noe annet), om noen her ville være hjemme for å vaske klær, hadde det blitt veldig «rar» stemning. Heldigvis er vi kjedelige mennesker og rekker fint å vaske og tørke på vanlige ettermiddager.

Nei, vi vasker jo bare annenhver uke, og det kan like gjerne være søndag som lørdag. Vi har ingen barn som bor hjemme, og jeg kan ærlig talt ikke huske hva vi gjorde da de var små. Men generelt er ofte lørdag handledag. Mannen handler etter frokost mens jeg «passer» vaskemaskin. Og hvis vi skal noe lørdag formiddag, så er det jo ikke sånn at vi blir hjemme. Vi er ikke hjemme FOR å vaske klær, det er mer sånn at vi vasker fordi vi som regel er hjemme. Generelt har vi lite rutiner i heimen bortsett fra sengetøyvask og ukeshandel. Og det siste er ikke mitt ønske, men mannens, og det er jo han som handler.

Vi var nok sjelden i skogen eller på fjellet (bor relativt langt unna begge deler) lørdag formiddag da ungene var små også, tror jeg.

Hva mente du forresten med at dere «heldigvis er kjedelige mennesker»?

Sist redigert av Hyacinth : 28-12-24 kl 15:33.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.