Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips til ferske katteeiere - innekatt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-24, 23:48   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tips til ferske katteeiere - innekatt

Etter å ha tenkt og håpt og lurt og lirka er far i huset endelig klar og vi skal få katt i hus. Vi skal være forverter for en nydelig sibirkatt-frøken som kommer til oss om en måneds tid. Både jeg og mannen er oppvokst med katter, men det er jo over 30 år siden så vi har en del å sette oss inn i, og særlig dette med innekatt er nytt for oss.

Hva bør vi tenke på?
Hva trenger vi av utstyr?
Er pellets-do greia?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-24, 11:14   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til ferske katteeiere - innekatt

Vi bruker Everclean til kattesand. Kattedo med luke er greit, og en spade til å rydde ut av den.

Noen mat- og vannskåler. Børster og klotang. Vi gir våre kun tørrfôr. Ellers så trenger ikke pus så mye. Det er mye kos med pus

Gammel 31-12-24, 11:56   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kattesand som klumper seg er lettest å få ut. Spade, skåler og tørrfor. Og sterilisering og vaksiner når den tid kommer. Et klorestativ kan spare møbler. Min er glad i et som han kan ligge oppå. God oversikt og hans plass. Ganlemor foretrekker sofaen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-24, 12:09   #4
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg sekunderer de over meg, og legger til at min katts problem med å ha vannskålen stående ved siden av tørrfôret endte med at vannskålen nå har fast plass vannsikkert i dusjen.

Katta veltet vannskålen gang på gang da den stod for nær tørrfôret, og gulvet hadde ikke godt av det, heller.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.