|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til ferske katteeiere - innekattEtter å ha tenkt og håpt og lurt og lirka er far i huset endelig klar og vi skal få katt i hus. Vi skal være forverter for en nydelig sibirkatt-frøken som kommer til oss om en måneds tid. Både jeg og mannen er oppvokst med katter, men det er jo over 30 år siden så vi har en del å sette oss inn i, og særlig dette med innekatt er nytt for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferske katteeiere - innekattVi bruker Everclean til kattesand. Kattedo med luke er greit, og en spade til å rydde ut av den.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til ferske katteeiere - innekattKattesand som klumper seg er lettest å få ut. Spade, skåler og tørrfor. Og sterilisering og vaksiner når den tid kommer. Et klorestativ kan spare møbler. Min er glad i et som han kan ligge oppå. God oversikt og hans plass. Ganlemor foretrekker sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferske katteeiere - innekattJeg sekunderer de over meg, og legger til at min katts problem med å ha vannskålen stående ved siden av tørrfôret endte med at vannskålen nå har fast plass vannsikkert i dusjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|