Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?
Dyre og gode kremer har absolutt noe for seg mener jeg. Jeg har tatt svært godt vare på huden min de siste 12-13 årene og jeg mener at det har gitt resultater at jeg var tidlig ute med å forebygge og sørge for nok fuktighet osv. til ansiktshuden min. Jeg merker STOR forskjell på billig-kremer og dyrere kremer. Det er en grunn til at de billige kremene er billige, og det er at de inneholder mer vann ,og mindre nyttiggjørende stoffer enn dyre kremer.
Når det er sagt tror jeg at det spiller liten rolle om man kjøper f.eks. Clarins til ca. 450,- for en krem, og Carita-krem til 800-1000 kroner. Har hatt begge og må si at førstnevnte var best selv om mange hudpleiesalonger sverger til Carita.
Forøvrig fortalte min hudpleier at enkelte merker ikke er bedre enn andre men at de bevisst blir markedsført mot en "eksklusiv kundegruppe" som glatt kjøper bare ved å vite at det er det beste og dyreste, og eksempler på sistnevnte er La Prarie og La Mer (som er typiske filmstjerneprodukter....