Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til å finne vegglampe til trapp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-25, 22:37   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger hjelp til å finne vegglampe til trapp

Kjæresten trenger en vegglampe i trappen ned fra første etasje til underetasjen. Trappen er i eik med sort gelender, veggene er hvite. Lampen bør ikke bygge mye ut fra veggen, for trappen er forholdsvis smal og lampen må henge på den siden av trappen der trinnene er bredest.

Trappen går også opp i andre etasje, der henger denne sort lampen fra taket: https://www.lampeoglys.no/orientalsk...BoC9JoQAvD_BwE

Jeg ønsker også at det skal være mulig å bruke Philips hue pærer i den for å få koblet den sammen med resten av belysningen i huset.

Jeg liker denne, men synes det er absurd mye penger å bruke på en lampe. https://www.christiania-belysning.no...wood-large-eik

Kan dere hjelpe meg?

Gammel 28-01-25, 06:42   #2
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne vegglampe til trapp

Hva med denne?

Gammel 28-01-25, 07:54   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Disse finnes i flere farger: https://www.mittlillehjem.no/product...w1vjunH2yTRX1y

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 08:28   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Grimstad håndverk har veldig fine lamper. www.stilverk.no @grimstadhandverk på Instagram

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 11:50   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte et par nye lamper fra Lampegiganten i høst, og er veldig fornøyd. De har tusenvis, og shipper fra Tyskland, men det merket jeg kun på sporingslinken da jeg hadde bestilt. Ingen toll eller pristillegg da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.