|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Varme i høstferien?Jeg og mannen har vært gift i 25 år til høsten, og har lyst til å dra på en tur i høstferien. Tenker 4-5 dager max. Vi har tenkt litt på dette hotellet på Rhodos: https://www.gadr.gr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Varme i høstferien?Vi var i Nice området i høstferien i fjor. 22 grader ca.
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Varme i høstferien?Kan anbefale Casa Cook for en slik tur. Vi var på hotellet deres på Samos i september for et par år siden. Det var behagelig varme, men litt kjølig i basseng og hav. Nå er jeg en som foretrekker opp mot 30°C I badevannet da, så spørs om jeg er rettesnoren å følge
![]() |
![]() |
#6 |
--
|
![]() Sv: Varme i høstferien?Vi var på Casa Cook i Kolymbia på Rhodos i fjor. Flott hotell, kjempefine bassengområder og god mat. Eneste negative var at vi følte oss litt gamle, det var mange unge par der med mye klining og bilder i bassenger #gæmlis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Varme i høstferien?Jeg har vært på Kreta i mange høstferier. Det er som regel gode temperaturer, men du har ikke 100 % garanti for full norsk sommer.
![]() |
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Varme i høstferien?Vi var i Portugal sist høstferie, nærmere bestemt Lagos og hotell Costa d'Oiro. Det var et koselig og rolig sted, med kort vei både til gamlebyen og til tursti langs havet.
![]() |
|
|