Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor ofte går du på kino?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hvor ofte går du på kino?
En gang i uka eller oftere 0 0%
Et par ganger i måneden 3 2,78%
I snitt en gang i måneden 2 1,85%
Noen få ganger i halvåret 16 14,81%
Noen få ganger i året 32 29,63%
I snitt én gang i året 35 32,41%
Sjeldnere 20 18,52%
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-25, 10:25   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går du på kino?

Vi er for øvrig den familien med brus fra Rema i lomma og en pose med hjemmepoppet popcorn i veska.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 12:25   #62
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Som de fleste aktiviteter knyttet til betalt underholdning er kinobesøk ikke prioritert. Flere år siden sist. Kunne forsåvidt tenkt meg å bytte ut et av mine tre årlige restaurantbesøk med en kinokveld, men så er det disse sosiale forpliktelsene da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-25, 09:38   #63
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Veldig sjeldent. Jeg er ikke spesielt opptatt av film i utgangspunktet, og jeg syns det er for mye styr med kino. Folk, basselusker, hosting, kremting, telefoner, skravling og rasling i godisposer.

Det er veldig forstyrrende for meg. Liker best å se hjemme hvis jeg i det hele tatt skal se film.

Gammel 29-01-25, 10:12   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er overrasket over resultatene i pollen. De aller, aller fleste går på kino noen få ganger i året eller sjeldnere. Det hadde jeg ikke trodd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-25, 13:04   #65
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er så overraskende, det er veldig mange som i praksis aldri går på kino. Sjekket nettopp på SSB, og der stod det drøyt 9 millioner kinobesøk i Norge i 2023, så det er omtrent 2 i året i snitt (for hele befolkningen, inkludert babyer og barn). Og denne pollen har vel et snitt på omtrent 3 i året.

Gammel 29-01-25, 13:23   #66
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ingen som går veldig ofte på kino, så jeg hadde blitt mer overrasket av det motsatte.

Sist jeg var på kino (Stavanger) var det forresten veldig kaldt i kinosalen. Det trekker også ned.

Gammel 29-01-25, 14:08   #67
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor ofte går du på kino, og synes du det er sjelden, passe eller ofte?

Jeg svarte ikke på det siste spørsmålet ditt her, innser jeg. Jeg telte opp for fjoråret, og da gikk jeg 35 ganger på kino, så omtrent 3 ganger i måneden. Jeg kunne godt tenke meg å gå mer, men primært kunne jeg tenke meg å se mer film enn jeg gjør; vi ser jo også en del hjemme.

Gammel 29-01-25, 14:47   #68
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kjenner ingen som går veldig ofte på kino, så jeg hadde blitt mer overrasket av det motsatte.

Og det er jo også et definisjonsspørsmål. For jeg kjenner heller ingen som går veldig ofte på kino. Med «veldig ofte» mener jeg flere ganger i måneden, for i min verden er det det. Men jeg kjenner mange som går mange ganger i året.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-25, 14:20   #69
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner bare en som går på kino flere ganger i måneden, men han er ung og barnløs. Selv var jeg på kino 6 ganger i fjor. 2 ganger så langt i år, og det ligger an til å bli flere ganger i år for det er mange nye filmer jeg har lyst til å se.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-25, 18:19   #70
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Alt for sjelden, kanskje 8-10 ganger i året?, for jeg synes det er veldig fint å se filmer på kino. Jeg går langt sjeldnere på kino nå enn før, sikkert på grunn av diverse filmkanaler vi har hjemme.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-25, 22:52   #71
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nesten aldri.
Pinte meg gjennom noen filmer i året da barna var yngre og vi måtte være to for å få det til på en ok måte for oss og alle rundt ( 3 barn med adhd ) men kinoseter har alltid vært drepen for min rygg/bekken selv i de fancy setene på Ringen kino, så jeg er glad jeg slipper.
Nå tar storesøster med lillesøster på kino og guttungen vil jo ikke ut av huset uansett så film er best hjemme for vår del.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.