|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Hvor ofte går du på kino? | |||
En gang i uka eller oftere |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Et par ganger i måneden |
3 | 2,78% |
I snitt en gang i måneden |
2 | 1,85% |
Noen få ganger i halvåret |
16 | 14,81% |
Noen få ganger i året |
32 | 29,63% |
I snitt én gang i året |
35 | 32,41% |
Sjeldnere |
20 | 18,52% |
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Som de fleste aktiviteter knyttet til betalt underholdning er kinobesøk ikke prioritert. Flere år siden sist. Kunne forsåvidt tenkt meg å bytte ut et av mine tre årlige restaurantbesøk med en kinokveld, men så er det disse sosiale forpliktelsene da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Veldig sjeldent. Jeg er ikke spesielt opptatt av film i utgangspunktet, og jeg syns det er for mye styr med kino. Folk, basselusker, hosting, kremting, telefoner, skravling og rasling i godisposer.
![]() |
#64 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg er overrasket over resultatene i pollen. De aller, aller fleste går på kino noen få ganger i året eller sjeldnere. Det hadde jeg ikke trodd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg synes ikke det er så overraskende, det er veldig mange som i praksis aldri går på kino. Sjekket nettopp på SSB, og der stod det drøyt 9 millioner kinobesøk i Norge i 2023, så det er omtrent 2 i året i snitt (for hele befolkningen, inkludert babyer og barn). Og denne pollen har vel et snitt på omtrent 3 i året.
![]() |
#66 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg kjenner ingen som går veldig ofte på kino, så jeg hadde blitt mer overrasket av det motsatte.
![]() |
![]() |
#67 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?
Jeg svarte ikke på det siste spørsmålet ditt her, innser jeg.
![]() |
#68 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?
Og det er jo også et definisjonsspørsmål. For jeg kjenner heller ingen som går veldig ofte på kino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg kjenner bare en som går på kino flere ganger i måneden, men han er ung og barnløs. Selv var jeg på kino 6 ganger i fjor. 2 ganger så langt i år, og det ligger an til å bli flere ganger i år for det er mange nye filmer jeg har lyst til å se.
![]() |
#70 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Alt for sjelden, kanskje 8-10 ganger i året?, for jeg synes det er veldig fint å se filmer på kino. Jeg går langt sjeldnere på kino nå enn før, sikkert på grunn av diverse filmkanaler vi har hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Nesten aldri.
![]() |
|
|