Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Overføre avtaler fra Outlook-kalender til telefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-25, 11:53   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overføre avtaler fra Outlook-kalender til telefon?

Kort forklart:

Jeg har en del avtaler som kommer på en e-post låst til en Outlook
konto.
Ikke alle kan videresendes til privat mail.
Men alle avtalene burde vært i min telefonkalender, da den er navet i familien og delt med alle (i familien)

Så er spørsmålet. Kan jeg slå sammen disse kalenderene på noe vis?
Evt kan jeg flytte enkeltavtaler til iPhone kalenderen på en enkel måte?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-25, 12:13   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overføre avtaler fra Outlook kalender til telefon?

Du kan få dem inn i Kalender så at du ser dem i din kalender. Ingen annen kan se dem om du ikke gjør det samme hos dem. Vil du ha beskrivelse om hvordan dipp gjør det? Da kan du også få mailene sammen med andre mail i Mail.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-25, 12:16   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er den korte versjonen: Gå til Innstillinger > Apper > Mail, og trykk deretter på Mail-kontoer. Trykk på Legg til konto, trykk på Annet, og trykk så på Legg til Mail-konto. Oppgi navnet ditt, e-postadressen din, passordet ditt og en beskrivelse av kontoen.

Gammel 01-02-25, 12:19   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du kan få dem inn i Kalender så at du ser dem i din kalender. Ingen annen kan se dem om du ikke gjør det samme hos dem. Vil du ha beskrivelse om hvordan dipp gjør det? Da kan du også få mailene sammen med andre mail i Mail.

Veldig gjerne!
Utfordringen er at jeg _ikke_ vil ha mailene inn i privat mailen.
Så jeg vil ikke legge den til i e-post appen på telefonen.

Gammel 01-02-25, 12:21   #5
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Du kan velge å bare ha kalenderen. Beskrivelse i meldingen over ditt svar (vi skrev nok samtidig).

Gammel 02-02-25, 12:04   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Hm. Jeg var så nære å få det til.
Men adressen er ikke en outlook adresse (tydeligvis) for jeg får ikke lagt den til uten å konfigurere manuelt. Jeg forstår ikke hvordan jeg finner riktig adresse dersom jeg bare skal bruke kalenderen?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_8504.jpg (15,0 KB, 33 visninger)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.