|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Ad Mys kommentar om persongalleri, er jeg enig i at det hjelper med papirbok, med unntak av de oppleserne som lager stemmer. De som lager gode stemmer er helt supre på lange bøker med rikt persongalleri. Hørte Game of thrones på den måten, oppleseren var fabelaktig god.
![]() |
#22 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?
Ja, han som leser Christianus Sextus gjør også dette. Inkludert veksling mellom dialekter og svensk. Også helt fabelaktig.
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Alle bøkene til Jonas Jonasson er supre å lytte til på svensk, bortsett fra Morder Anders - der leser Håvard Bakke strålende på norsk. Profeten og Idioten og Analfabeten som kunne regne er supre på svensk. Jeg elsker en del av de svenske oppleserne, noen må leses på litt høyere tempo, men det funker det og. Særlig gode innlesere er Katarina Ewerløf, og Marie Richardson.
![]() |
#25 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Takk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Takk- Jeg hører omtrent alltid i høyere tempo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Jeg hører ikke på lydbøker selv, jeg detter bare av, men jeg kan anbefale noen bøker i det minste.
![]() |
#28 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Tusen takk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Jeg hørte på "Systrarna" av Jonas Hassen Khemiri på svensk på Storytel. Den er innlest av skuespillerbroren til forfattere, og det synes jeg fungerte fint.
![]() |
#30 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kan noen anbefale meg en lydbok?Takk for tips
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|