|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneHvis man liker blanke lebestifter så funker det med MAC sin lip glass oppå. Den kjenner veldig klissete ut i starten, men etterhvert syns jeg den gir fukt som en lipgloss/pomade uten å gni av lebestiften.
![]() |
#22 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene
Denne er det jeg bruker. Elsker at jeg bare trenger å ta på om morgenen, holder hele dagen/kvelden. Jeg bruker bare det blanke topplaget innimellom, uten at jeg opplever leppene som tørre egentlig.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg også. Elsker den. Ikke smitter den på.glass/kopper heller,.
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
Huff. Dette er jo direkte pinlig.
![]() |
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneJeg bruker litt forskjellig, men mest 180 til hverdags. Det ser ganske naturlig ut på meg og folk flest ser ikke at jeg går med leppestift. (men synes jeg ser sjuk ut hvis de ser meg uten
![]() |
#27 |
lider av tastleksi
|
Jeg bruker nr 70, men det er jo umulig å vite hvilken farge man selv kler uten å prøve er min erfaring. En nokså bred og dyr erfaring, jeg vet ikke hvor mye jeg har kastet bort på å komme frem til en farge og type leppestift jeg selv føler meg vel med.
![]() |
#28 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppeneSå flott- inspirert av denne tråden bestilte jeg en i går- og tilfeldigvis var det nr 70-hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|