Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Optimale gråtefilm?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-25, 13:18   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Optimale gråtefilm?

Jeg gråt ikke av Ibelin. Det eneste jeg vet at jeg gråter av, er videoer av folk som kommer sist i mål på maraton og som blir heiet fram. Da begynner jeg nesten å hulke, jeg synes det er så rørende. Og så gråter jeg hver gang jeg ser videoen av hun belgiske kulestøteren som løp hekk for å redde laget. Og den videoen ser jeg OFTE.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-25, 13:26   #42
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gråt heller ikke av Ibelin. Men som sagt, jeg gråter nesten aldri av filmer, og jeg skjønner hvorfor noen gråter av den.

Gammel 11-02-25, 13:30   #43
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har latt være å se Ibelin fordi jeg mistenker at det bare blir hylgrining fra min side.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-25, 13:35   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom på en serie jeg gråt av i siste episode: One day (Netflix).

I går gråt jeg en del i den siste sesongen av den irriterende serien Sweet Magnolias. Jeg gråter tydeligvis når andre griner.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-25, 17:26   #45
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så som i himmelen! Jeg så den mens mannen var på seinvakt, og da han kom hjem, lurte han på om det hadde vært et dødsfall i familien.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-25, 18:28   #46
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Gråt av Iselin. Sånn lenge etter at den var slutt. Men Close altså. Se den. Nydelig film og gråt lenge da også.

https://youtu.be/ao1BVcLGCvo

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-25, 10:04   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gråter av mye - men mest fordi jeg er rørt på ulikt vis. Det er sjelden jeg gråter på områder hvor det er forventet at man skal gråte. Uansett: Da jeg så "den grønne mil" var jeg på nattevakt. - på en av henrettelsene var jeg så mentalt ødelagt at jeg måtte gå bort fra TV'en og inn på kjøkkenet hvor jeg sto for meg selv (midt på natta) og hulket. "nei-nei-nei". Jeg tør ikke se den filmen på nytt.

(Samme som jeg fortsatt ikke har lest ferdig "onkel Toms hytte" som jeg begynte å lese da jeg var 12 fordi jeg gråt så intenst)

Gammel 12-02-25, 10:43   #48
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan gråte av barnekor.

Gammel 12-02-25, 11:02   #49
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har latt være å se Ibelin fordi jeg mistenker at det bare blir hylgrining fra min side.

Ungene mine har sagt at jeg ikke må se den uten at vi har satt av nok tid fordi jeg kommer til å grine så veldig.

Jeg blir lett rørt. Jeg blir rørt av Mesternes Mester. Av de fortellingene om andungen som klarer seg tross alt.

Gammel 12-02-25, 11:07   #50
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ungene mine har sagt at jeg ikke må se den uten at vi har satt av nok tid fordi jeg kommer til å grine så veldig.

Jeg blir lett rørt. Jeg blir rørt av Mesternes Mester. Av de fortellingene om andungen som klarer seg tross alt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-25, 11:13   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg kan ikke huske om jeg gråt av Ibelin. Kanskje på slutten. En fin og viktig film uansett.

Gammel 12-02-25, 11:26   #52
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hylgråt av Ibelin, mye fordi jeg kjenner/kjente tre gutter med samme sykdom. Vanligvis gråter jeg ikke av filmer, men jeg kan bli skikkelig rørt.

Gammel 12-02-25, 16:11   #53
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gråt av et innslag på Norge i dag på NRK om denne gjengen: https://www.nrk.no/nordland/hjertegj...ykt-1.17178834

Gråter av nær sagt alt egentlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.