|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Textrovert
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg gråt ikke av Ibelin. Det eneste jeg vet at jeg gråter av, er videoer av folk som kommer sist i mål på maraton og som blir heiet fram. Da begynner jeg nesten å hulke, jeg synes det er så rørende. Og så gråter jeg hver gang jeg ser videoen av hun belgiske kulestøteren som løp hekk for å redde laget. Og den videoen ser jeg OFTE.
![]() |
#42 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg gråt heller ikke av Ibelin. Men som sagt, jeg gråter nesten aldri av filmer, og jeg skjønner hvorfor noen gråter av den.
![]() |
#44 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg kom på en serie jeg gråt av i siste episode: One day (Netflix).
![]() |
#45 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Så som i himmelen! Jeg så den mens mannen var på seinvakt, og da han kom hjem, lurte han på om det hadde vært et dødsfall i familien.
![]() |
#46 |
One of These Days
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Gråt av Iselin. Sånn lenge etter at den var slutt. Men Close altså. Se den. Nydelig film og gråt lenge da også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg gråter av mye - men mest fordi jeg er rørt på ulikt vis. Det er sjelden jeg gråter på områder hvor det er forventet at man skal gråte. Uansett: Da jeg så "den grønne mil" var jeg på nattevakt. - på en av henrettelsene var jeg så mentalt ødelagt at jeg måtte gå bort fra TV'en og inn på kjøkkenet hvor jeg sto for meg selv (midt på natta) og hulket. "nei-nei-nei". Jeg tør ikke se den filmen på nytt.
![]() |
#49 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimale gråtefilm?
Ungene mine har sagt at jeg ikke må se den uten at vi har satt av nok tid fordi jeg kommer til å grine så veldig.
![]() |
#50 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?
![]() |
#51 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg kan ikke huske om jeg gråt av Ibelin. Kanskje på slutten. En fin og viktig film uansett.
![]() |
#52 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg hylgråt av Ibelin, mye fordi jeg kjenner/kjente tre gutter med samme sykdom. Vanligvis gråter jeg ikke av filmer, men jeg kan bli skikkelig rørt.
![]() |
#53 |
Tatt på
|
![]() Sv: Optimale gråtefilm?Jeg gråt av et innslag på Norge i dag på NRK om denne gjengen: https://www.nrk.no/nordland/hjertegj...ykt-1.17178834
![]() |
|
|